اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه جاودان/21

15 خرداد ثابت کرد فرعون‌ها نمی‌مانند

خبرگزاری فارس: اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان ورامین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت قیام 15 خرداد تاکید کردند: 15 خرداد ثابت کرد فرعون‌ها نخواهند ماند.

15 خرداد ثابت کرد فرعون‌ها نمی‌مانند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان ورامین در آستانه حماسه 15 خرداد طی بیانیه‌ای اعلام کرد: 15 خرداد ثابت کرد فرعون‌ها نخواهند ماند.

هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات و نهادهای شهرستان ورامین در بیانیه‌ای اعلام کرد: در 15 خرداد ورامین اتفاقی افتاد که بعد از نزدیک به نیم قرن زمانی که به قیام‌ها و حرکت‌های خودجوش انقلابیون کشورهای مسلمان در دو سال اخیر دقیق می‌شویم همگی الگو و روش آنان از شهدای 15 خرداد نشات گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: شهدای 15 خرداد در اوج دلدادگی برای اسلام و رهبر خود چنان کردند که از همان زمان پایه سلطنت 2 هزار 500 ساله طاغوت سست گردید و دیگر مردمان دیار روح‌الله با تاسی از این قیام با استکبار زمان خویش به جنگ برخاستند و تا به زیر کشیدن آن از هدف خود کوتاه نیامدند.

بیانیه مذکور می‌افزاید: اگر آن ‌روز از ورامین و اطراف آن جمعیت قلیلی برای دفاع از اسلام و مرجع خویش با دست خالی، بدون پشتوانه خبری به سوی دژخیمان زمان شتافتند و در اوج غربت شهید شدند، امروز هم مردمان سایر بلاد اسلامی با تاسی از سیره شهدای انقلاب ایران با دست خالی یک به یک سلاطین ظلم و جور را به پائین می‌کشند.

این بیانیه بیان داشت: آری اگر هدف جز برای خدا نباشد می‌توان هر فرعونی را به زانو درآورد و این را شهدای 15 خرداد ثابت کردند.

اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی ادارات و نهادهای شهرستان در پایان خاطرنشان کردند: بار دیگر اعلام می‌کنیم جوانان و غیرتمندان ورامین تعدی به ساحت رهبر خویش را تاب نخواهند آورد و مانند 15 خرداد 42 آماده نثار جان و مال خویش به رهبر خود خواهند بود و این امر را در فتنه سال 88 به نمایش گذاردند.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول