اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

پیروزی انقلاب اسلامی از 15 خرداد سال 42 رقم خورد

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی از 15 خرداد سال 42 رقم خورد.

پیروزی انقلاب اسلامی از 15 خرداد سال 42 رقم خورد

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه بیان کرد: قیام 15 خرداد در سال 42 فرضیه‌ساز انقلاب اسلامی شد و آغاز پیروزی انقلاب در آنجا رخ داد.

آفتابی افزود: مردم برای دفاع از دین و آیین یک ملت به رهبری امام و یاران امام قیام کردند و این نشان از ریشه‌دار بودن انقلاب است. درسی که از قیام 15 خرداد می‌گیریم برای ملت ایران است، ملتی که به پای انقلاب ایستاده و شکست‌ناپذیر است.

آفتابی خاطرنشان کرد: امروز فشار مستکبران زیاد شده است تا ما را به آن زمان برگردانند و ملت ایران راهش را ادامه می‌دهد. بعد از 34 سال پیام انقلاب به گوش جهانیان می‌رسد و پیروی از ولایت و خدمت‌گذاری مسئولان از درس‌های قیام 15 خرداد است و باید زوایای مختلف این قیام را با زبان عموم بیان کنیم.

وی ادامه داد: باید ذره‌ای در مقابل دشمنان سرد نشد و با قدرت برای اعتلای هرچه بیشتر انقلاب کوشید و امروز دولت باید حق را پیاده کند و همه باید کارشان را درست انجام دهند.

آفتابی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: 13 رجب یکی از نقاط نورانی عالم بشریت است، این روز سالروز تولد امیرالمومنین است و تولد ایشان در کعبه حاکی از آن است که اذن و اجازه از طرف خدا داده شده است.

وی بیان داشت: زندگی و راه و روش  امام علی در اطاعت از خداوند می‌تواند الگوی ما باشد، حکومت‌داری حضرت علی برای تمام بشریت الگو است و سیره مولا بر اساس فطرت الهی و بشری است و کهنه نمی‌شود.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: امام علی مورد قبول و احترام تمام مذاهب است و باید در سیره فردی و اجتماعی ایشان پیرو خوبی باشیم و آنرا درست پیاده کنیم تا جامعه‌ای موفق داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول