اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه:

جرقه‌های اندیشه‌های عاشورایی امام(ره) در 15 خرداد نورافشانی کرد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: جرقه‌های اندیشه‌های عاشورایی امام(ره) در 15 خرداد نورافشانی کرد.

جرقه‌های اندیشه‌های عاشورایی امام(ره) در 15 خرداد نورافشانی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حسن موحد عصر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: حضرت امام‌خمینی یک حقیقت همیشه زنده و ماندگار است. سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام‌خمینی(ره) را به حضور همه دوستداران آن امام فرزانه و همه آزادگان عالم تسلیت عرض می‌کنم.

موحد تصریح کرد: پاسداران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم مقاوم استان کرمانشاه به‌مناسبت این ایام در قالب کاروان‌های متعدد با بدرقه مسئولان، مدیران و جمعی از عاشقان راهی مرقد مطهر امام(ره) شدند.

وی ادامه داد: در همین راستا ویژه برنامه‌هایی در سطح اقشار و شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه توسط اقشار بسیجی به همین مناسبت برگزار شده و در سالگرد عروج ملکوتی امام راحل به سوگ خواهند نشست و برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مختلف دیگری به‌طور همزمان انجام و اجرا خواهد شد.

موحد تاکید کرد: امروز اندیشه‌های الهی و وصایای سیاسی الهی حضرت امام‌خمینی(ره) چراغ راه فرا روی ماست و ما با میثاق مجدد با  یار و همراه او، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عهد می‌بندیم تا آخرین لحظه حیات سرباز بابصیرت و مطیع و یاور او باشیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: 15 خرداد سرآغاز انقلاب اسلامی بود و نباید فراموش کرد 15 خرداد جرقه امید و مبارزه با ظالمان را روشن کرد.

موحد خاطرنشان کرد: جرقه‌های اندیشه‌های عاشورایی امام(ره) در 15 خرداد نورافشانی کرد و امروز علاوه بر استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نهضت‌های دیگری را برپا کرده است.

وی اظهار کرد: روز به‌روز نورانیت اندیشه‌های امام(ره) بیشتر می‌شود و مردم باید با بصیرت و ثابت قدم به راه امام(ره) و شهیدان ایمان داشته باشند و لحظه‌ای غفلت نکنند که عاقبت، زمین از آن صالحان است.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول