اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دماوند:

شخصیت امام در طول سال تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دماوند با تأکید بر لزوم تبیین جنبه‏های متعدد شخصیتی امام راحل شجاعت را بارزترین شاخص اخلاقی رهبر کبیر انقلاب خواند.

شخصیت امام در طول سال تبیین شود

داوود طایفه‏خانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: امام خمینی(ره) هرگز برای بیان سخن حق از قدرت‏های جهانی ترسی به دل راه نداد.

وی ادامه داد: این مهم باعث شد تا ایشان با تمام قدرت، شیوه امپریالیستی جهان سلطه را در مجامع جهانی زیر سئوال ببرد.

طایفه‏خانی با تکیه بر سخنی از شهید صدر درباره امام راحل، به دلایل این شجاعت نهادینه شده در بطن روحیات اخلاقی رهبر کبیر انقلاب پرداخت.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دماوند تصریح کرد: شهید صدر در پاره‏ای از سخنان گران‏سنگ خود می‏فرمایند که "در امام خمینی(ره) ذوب شوید، چراکه ایشان در اسلام ذوب شده‏اند" و این ذوب شدن در اسلام ناب محمدی(ص) دلیل اصلی شجاعت آن نخست بسیجی جهان اسلام بود.

*مراسم ارتحال امام راحل یادآور دین مردم به ایشان است

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دماوند با اشاره به اهمیت برگزاری آیین سالروز ارتحال امام راحل خاطرنشان کرد: 14 خرداد همچون دیگر ایام‏الله ملی و مذهبی کشور نظیر 22 بهمن، 12 فروردین و 9 دی باید هر سال بهتر از سال گذشته برپا شود.

وی ادامه داد: گرچه تبیین جوانب متعدد شخصیت والای معمار کبیر انقلاب برای نسل جوان وظیفه‏ای در همه طول سال است، اما چنین ایامی فرصتی مغتنم برای پرداخت به این موضوع مهم و حیاتی قلمداد می‏شود.

طایفه‏خانی اضافه کرد: مجموعه سپاه پاسداران دماوند با یاری و همراهی دیگر مسئولان این خطه، در قالب سخنرانی‏های مختلف به این امر مهم می‏پردازد.

* جوانان و نوجوانان با افکار امام راحل آشنا شوند

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دماوند همچنین اظهار کرد: جوانان و نوجوانان نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی باید در این مراسم بیش از پیش با افکار همیشه زنده در تاریخ امام راحل آشنا شوند.

طایفه‏خانی با اشاره‏ای گذرا به تاریخ صدر اسلام یادآور شد: ائمه اطهار (ع) در اغلب ادوار تاریخ، به دلیل مسائل مختلف مقابل ظلم و جور حکام زمان تنها می‏ماندند.

وی ادامه داد: اما مردم ایران اسلامی اجازه تکرار دوباره تاریخ و تنها ماندن ولی خود در مقابل صف دشمنان را ندادند و با اطاعت از منویات ولایت فقیه، راه سعادت و شکوفایی را در پیش گرفتند.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان دماوند اضافه کرد: ایران اسلامی در سه دهه انقلاب، وفاداری خود به جایگاه والای ولایت فقیه و اطاعت از رهبر فرزانه انقلاب را اثبات کرده است و از این رکن رکین حتی گامی عقب‏نشینی نخواهد کرد.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول