اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

امام خمینی الگوی کاملی برای جهانیان است

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: در عصر کنونی امام خمینی (ره) یک الگوی تمام عیار برای همه جهانیان است.

امام خمینی الگوی کاملی برای جهانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، ولی‌محمد مشایخی عصر امروز در حاشیه نشست برنامه‌ریزی ستاد ارتحال امام (ره) عنبرآباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساده‌زیستی و پرهیز از تجملات در زندگی امام راحل از جمله درس‌هایی برای همه ماست که باید به آن توجه خاصی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نقش بنیانگذار انقلاب اسلامی در دنیا بی‌بدیل است و افزود: موج بیداری اسلامی و خیزش ملت‌های مسلمان در کشورهای منطقه از اندیشه‌های امام خمینی (ره) نشأت گرفته و تمام اینها زمینه‌های برقراری حکومت جهانی اسلام را فراهم می‌کند.

مشایخی با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ایران اسلامی هرچه دارد به برکت خدمات بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی امام راحل را نجات دهنده عصر کنونی از ظلمت، تباهی و تاریکی دانست و گفت: در عصر کنونی امام خمینی (ره) یک الگوی تمام عیار برای همه جهانیان است.

مشایخی بیان کرد: امروز مقام معظم رهبری نیز در این دنیای پرتلاطم در جایگاه هدایت‌گری قرار دارند و مقتدرانه راه امام راحل را ادامه و پرچم پر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به امام زمان (عج) تحویل می‌دهند.

وی با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) به عموم مردم عنوان کرد: همه ما باید سیره این امام بزرگوار را در زندگی خود پیاده کنیم و اعمال آن امام را به عنوان الگو سرلوحه کار خود در زندگی قرار دهیم.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول