اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مقام معظم رهبری

مراسم ارتحال امام خمینی در مسجد اعظم قم برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) همانند سال‌های گذشته در شب 14 خرداد ماه از سوی مقام معظم رهبری در قم برگزار شد.

مراسم ارتحال امام خمینی در مسجد اعظم قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شنبه شب با حضور گسترده مراجع تقلید، علما، فضلا و مردم شهیدپرور قم در مسجد اعظم قم برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله مکارم‌شیرازی، آیت‌الله نوری‌همدانی، آیت‌الله علوی‌گرگانی، آیت‌الله شبیری‌زنجانی،‌ آیت‌الله امینی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی و همچنین نمایندگان بیوت آیت‌الله صافی‌گلپایگانی و آیت‌الله وحید خراسانی حضور داشتند.

استاندار قم فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری از دیگر شخصیت‌های شرکت‌کننده در این مراسم بود.

در مراسم بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی ضمن قرائت قرآن و مداحی عباس حیدرزاده، به مقام شامخ امام شهیدان ادای احترام شد.

در این مراسم آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و امام جمعه تهران به ایراد سخن پرداخت و اظهار کرد: در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام عظیم‌الشأن این مجلس باشکوه از سوی خلف صالح امام یعنی مقام معظم رهبری برگزار شده است.

وی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام راحل تصریح کرد: عظمت امام خمینی(ره) آنچنان است که انسان خود را در برابر یک دریا می‌بیند و ایشان کسی است که در ابعاد مختلف کم‌نظیر بوده و احیاگر اسلام ناب محمدی در عصر و زمان ما به شمار می‌رود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه پیام‌ها و رهنمودهای امام راحل الهام‌بخش حرکت‌های مقدس منطقه و بیداری اسلامی است اظهار کرد: این اجتماعات و حضورها اندکی از قدرشناسی امت حزب‌الله ما از آن عزیز سفر کرده است.

وی گفت: امت در بیست و سومین سالگرد ارتحال امام همانند روزهای نخست همچنان در سوز و گداز هستند و عشق و ارادت خود را به امام راحل نشان می‌دهند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه امام راحل بنده واقعی خداوند بود خاطر نشان کرد: امام راحل بنده خدا بود و در پی تحقق این بندگی هستی خود را گذاشت و با دلی آرام و قلبی مطمئن به دیدار خدا رفت.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول