اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان اردبیل:

امام خمینی (ره) مظهر شوکت و کرامت بشریت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امام خمینی (ره) رهبر بزرگ ملت ایران پرچمدار شوکت و کرامت انسان‌ها در قرن معاصر است.

امام خمینی (ره) مظهر شوکت و کرامت بشریت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در مراسم بدرقه کاروان زائران مرقد مطهر امام در اردبیل اظهار داشت: بسیاری از ابعاد شخصیتی امام هنوز برای ملت ما و دنیا ناشناخته مانده که ما وظیفه داریم با کنکاش و تأمل بیشتر زوایای پنهان شخصیت امام را بازگو کرده و به دنیا معرفی کنیم.

وی از امام خمینی به عنوان قدرت شکست داده نظام لیبرالیسم و کمونیسم یاد کرد و افزود: امروز می‌توان استخوان شکسته این دو اندیشه افول شده را در موزه‌های تاریخی جست‌وجو کرد و به اعتقاد بسیاری از تحلیل‌گران قرن معاصر، قرن مکتب امام خمینی (ره) و مرام امت ایران است.

بابازاده خاطرنشان کرد: امروز فرزندان روح‌الله که در سال 42 و 57 در گهواره‌ها بودند مرید و عاشق امام راحل شدند و در قالب گروه‌های مختلف اعم از دانشجویی و اقشار دیگر سعی می‌کنند با حضور در مراسم 14 خرداد عظمت و شوکت نظام اسلامی را به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامه تصریح کرد: در تبعیت از راه آرمانی امام ما پیرو مکتب امام خامنه‌ای هستیم که تداوم‌بخش نهضت روح‌الله هستند.

به گزارش فارس، سرپرست دانشگاه پیام نور گرمی نیز از عزیمت 40 دانشجوی دختر این مرکز برای زیارت مرقد مطهر امام خبر داد.

رمضان عبدی اضافه کرد: اندیشه امام عالی‌ترین تصویر از تفکر نوین سیاسی و اجتماعی قرن معاصر است که در تاریک خانه دنیا می‌توان عظمت و شفافیت آن را مشاهده کرد.

وی گفت: امروز نیاز به مکتب و تفکر روشن امام امت بیش از پیش احساس می‌شود و امیدواریم پیام حقیقی ارزش‌های این نظام و نهضت خمینی به دنیا صادر شود.

500 نفر از زائران مرقد امام از شهرستان نمین نیز عازم حرم مطهر امام شدند تا در قالب هشت دستگاه اتوبوس فردا در مراسم حرم مطهر حاضر باشند.

فرمانده سپاه ناحیه نمین در آیین بدرقه این کاروان افزود: هدف اصلی از این اعزام عرض ارادت به مقام شامخ خمینی کبیر و تجدید میثاق و عهد و پیمان با آرمان امام، شهدا و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری است.

عظیم سرداری تصریح کرد: بیش از 23 سال است که ملت ایران در هر صحنه و مراسمی عشق و ارادت خود را به امام و ارزش‌های اسلامی نشان می‌دهند.

از دیگر شهرهای استان اردبیل نیز خبر می‌رسد کاروان‌های زیارتی حرم امام خمینی (ره) سفر خود را به بهشت زهرا آغاز کردند و قرار است فردا در مراسم بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل حضور داشته باشند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول