اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

ملت همواره رهرو راه خمینی کبیر هستند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن 14 و 15 خرداد ماه، سالگرد ارتحال امام راحل را تسلیت گفت و بر پیروی از راه ایشان تاکید کرد.

ملت همواره رهرو راه خمینی کبیر هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در پیام استاندار قم به مناسبت یوم‌الله 14 و 15 خرداد آمده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی خجسته مولود انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که با دم مسیحایی و ید بیضای موسای زمان، عبد صالح خدا حضرت امام خمینی (ره) و تکیه بر پشتکار و اراده سترگ ملتی سرافراز و خستگی‌ناپذیر و به برکت خون شهیدان و مجاهدان راه فضیلت به ثمر نشست بزرگ‌مردی که تاریخ را متحول و بنیان‌های فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی جدیدی را در پرتو اسلام ناب محمدی پایه‌ریزی کرد.

در ادامه این پیام آمده است: امروز شاهدیم که در پرتو جاذبه تعالیم آن روح کبیر، اراده قهرآمیز ملت‌های زیر ظلم و ستم بر علیه طاغوت‌های زمان و ظالمان دوران به‌پاخاسته و طنین بانک تکبیر مبارزان مسلمان، لرزه بر پیکر ساکنان کاخ‌های استکبار جهانی انداخته است.

در این پیام افزوده شده است: یوم‌الله 14 خرداد یادآور روزی است که روح خدا از کالبد این امت جدا شد و با دلی آرام، ضمیری روشن و قلبی پاک به سوی ملکوت اعلی پر کشید، روزی است که خمینی کبیر این احیاگر اسلام ناب محمدی و مصلح زمان با مرگ جاودانه خویش امتی را در غم جانکاه فرو برد. غم فراغی که برای همیشه تاریخ، نه تنها در قلب مردم غیور ایران اسلامی که در دل آحاد ملت‌های مستضعف و آزادی‌خواهان جهان باقی است.

در پایان این پیام افزوده شده است:‌ اینک در بیست و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی آن حقیقت همیشه زنده تاریخ بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام‌ خمینی (ره) و در آستانه چهل و نهمین سالگرد قیام 15 خرداد 42 که به عنوان نقطه عطف نهضت انقلاب اسلامی و افتخاری بزرگ برای قم محسوب می‌شود، مردم انقلابی و ولایت‌مدار قم، همراه با خیل امت خداجوی، ضمن حضور پرشور در مجالس و ویژه برنامه‌های این دو مناسبت عظیم و ماندگار با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و خلف شایسته ایشان مقام معظم رهبری تجدید پیمان و بیعتی دوباره خواهند داشت.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول