اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز کرج خبر داد

اسکان یک هزار و 500 زائر امام در مصلای کرج

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد اقامه نماز جمعه کرج اعلام کرد:‌ هم‌اکنون یک هزار و 500 زائر امام در مصلای این شهرستان اسکان یافته‌اند.

اسکان یک هزار و 500 زائر امام در مصلای کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی شفیعیان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ظهر امروز شنبه سیزدهم خرداد یک کاروان عزاداری که همگی از سوگواران و زائران امام خمینی هستند وارد استان البرز شدند.

وی تصریح کرد: این زائران از استان آذربایجان غربی هستند که در میان آنها طلاب و دانشجویان، روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برخی از جانبازان سرافراز و آزادگان هشت سال دفاع مقدس حضور دارند.

دبیر ستاد اقامه نماز جمعه کرج افزود: این زائران پس از خارج شدن از استان آذربایجان غربی و با هدف حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) ظهر امروز وارد استان البرز شده و هم اکنون در کرج حضور دارند.

شفیعیان در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه برای اسکان این کاروان بزرگ و پر جمعیت چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ستاد ارتحال امام (ره) استان البرز این زائران باید در مصلای کرج اسکان یابند.

وی افزود: به همین منظور تمهیدات لازم فراهم و امکانات مصلا برای پذیرایی و یک شب اسکان زائران آذربایجان غربی آماده شده است.

صبح یکشنبه زائران آذربایجانی البرز را ترک خواهند کرد

دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان کرج اعلام کرد: این کاروان یک هزار و 500 نفری امشب در مصلای کرج اسکان یافته و از سوی مردم مومن و ولایی البرز پذیرایی خواهند شد.

شفیعیان اظهار داشت: کاروان فوق روز یکشنبه چهاردهم خرداد و پس از نماز صبح به سمت حرم مطهر امام خمینی (ره) حرکت خواهند کرد.

وی در پایان گفت: هنگام ورود این کاروان به شهرستان کرج، برخی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران و روحانیون کرجی به استقبال زائران امام (ره) از استان آذربایجان غربی رفتند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول