اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

امام تجلی مبارزه‌طلبی اسلام در برابر استیلای غرب بودند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تویسرکان با تأکید بر اینکه امام(ره) تجلی منحصر به فرد مبارزه‌طلبی اسلام در برابر استیلای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی غرب بودند، گفت: بیداری اسلامی حقیقی امروز در گستره جهان ثمره حرکت تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

امام تجلی مبارزه‌طلبی اسلام در برابر استیلای غرب بودند

حسن رضانیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با تسلیت سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: بزرگداشت نام و یاد امام خمینی(ره) بزرگداشت دین خدا، انبیای الهی و همه ارزش‌های والای دین زیر لوای تعالیم حیات‌بخش اهل بیت(ع) و قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه امام راحل به ملت ما عزت، اقتدار، هویت و شخصیت بخشیدند، خاطرنشان کرد: 14 خرداد ماه روز تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی(ره) و تبعیت از مقام معظم رهبری در ادامه راه متعالی و اهداف آن امام همام است که موجب سعادت و عزت ما در دنیا و آخرت خواهد بود.

امام تجلی مبارزه‌طلبی اسلام در قبال استیلای غرب

وی با تأکید بر اینکه امام خمینی(ره) تجلی منحصر به فرد مبارزه‌طلبی اسلام در برابر استیلای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی غرب بودند، تصریح کرد: بیداری اسلامی حقیقی امروز در گستره جهان ثمره حرکت تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی است که بی‌شک مسیر تاریخ جوامع بشری را تحولی عظیم خواهد بخشید.

فرماندار شهرستان تویسرکان افزود: امام راحل توانستند در برابر آمریکا و مزدوران او صهیونیسم جهانی و استعمار غرب ایستادگی کنند و این در حالی بود که هیچ قدرتی در دنیا توان "نه" گفتن به استکبار و دست‌نشانده‌های آن را نداشت.

وی اذعان داشت: امام راحل تاریخ ایران را دگرگون کردند و توانستند به جای یک حکومت دست‌نشانده و مزدور وابسته به آمریکا و انگلیس و صهیونیسم، حکومتی اسلامی بر پایه عدالت و دستورات الهی بنیان‌گذاری کنند.

امام راحل میراث‌دار انبیا و مبیِن دین خدا بودند

رضانیا شخصیت امام خمینی(ره) را با استناد بر آیات قرآن کریم شخصیتی بی‌بدیل و الهی خواند و بیان داشت: در حقیقت امام راحل میراث‌دار خط انبیای الهی و مبین دین خدا بودند که جز از خداوند نمی‌ترسیدند و به غیر پروردگار توسل و توکل نداشتند.

وی ادامه داد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بر اساس روحیه الهی که داشتند به الگوی کم‌نظیر و اسوه در دوران معاصر برای همه جهانیان تبدیل شده‌اند.

فرماندار تویسرکان خاطرنشان کرد: بی‌شک طی 20 سال گذشته هیچ حرکتی به اندازه انقلاب ایران نتوانسته بر جامعه بشری تأثیرگذار باشد.

شکست سکولار با جهانی شدن ایدئولوژی دین

رضانیا با بیان اینکه اندیشه‌های امام خمینی(ره) در میان جوامع بشری حتی رهبران و نخبگان غرب رسوخ کرده است، تصریح کرد: با وجود تبلیغات منفی رسانه‌های غربی علیه کشور ما، ایدئولوژی‌های دینی که موجبات شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) شد در عصر حاضر به کانون توجه اندیشمندان مبدل شده است.

وی اذعان داشت: دین نقش اساسی و حیاتی در ارتقای نظام اجتماعی- فردی انسان دارد و انقلاب اسلامی ایران این نور را بر اجتماع بشریت تاباند و روشنی بخشید.  

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه ایدئولوژی‌های دینی برگرفته از انقلاب، دنیای سکولاریسم را به خاک ذلت خواهد کشید، تأکید کرد: پایان تاریخ نه به واسطه اندیشه‌های لیبرال و سکولار که با پیروزی اندیشه‌های مذهبی و دینی رقم خواهد خورد.

وی در پایان اضافه کرد: یکی دیگر از رهاوردهای جهانی انقلاب اسلامی ایران دقت نظر روشنفکران و متفکران غربی بر ضرورت توجه به مسائل دینی و تأثیر آن بر وجدان بشریت و افکار سیاسی ـ اجتماعی است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول