اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد:

باید جوانان را با اندیشه‌های امام آشناتر کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: باید زمینه شناخت بیشتر جوانان و نوجوانان با اندیشه‌ها و اهداف بلند خمینی کبیر در جامعه فراهم شود.

باید جوانان را با اندیشه‌های امام آشناتر کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه کاروان زائران حرم امام خمینی (ره) این شهرستان با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار داشت: باید با تهیه و اجرای برنامه‌های متنوع به ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی، شناخت و آگاهی افراد به ویژه نسل جدید را نسبت به ابعاد وجودی امام خمینی (ره) ارتقا دهیم.

وی افزود: امام از یک‌سو رهبری شجاع و حکیم برای اداره کشور و از سویی دیگر سرشار از اخلاص و فضائل اخلاقی بودند که داشتن این ویژگی‌ها در کنار هم از امام شخصیتی کم‌نظیر ساخته بود.

فرماندار شهرکرد ادامه داد: تشریح و تبیین ویژگی‌های چنین شخصیتی بدون تردید برای جوانان از جذابیت لازم برخوردار خواهد بود و نسل جوان به داشتن چنین افتخاری به خود خواهد بالید.

وی تصریح کرد: بیان این ارزش‌ها در زمینه‌های مختلف می‌تواند نه تنها برای نسل حاضر بلکه برای آیندگان جهان الگو و اسوه باشد.

کاظمی به تاثیر اندیشه‌ها و رفتار حکومتی امام راحل بر ملت‎های منطقه اشاره کرد و گفت: در اینکه منشأ حرکت‌ها و خیزش‌های اخیر در ملت‌های منطقه اندیشه‌ها و انقلاب امام خمینی(ره) است، کمتر تردیدی وجود دارد.

فرماندار شهرستان شهرکرد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام را نشانه قدرشناسی ملت از مجاهدت‎های آن امام عنوان کرد و افزود: امید است با ترویج اندیشه‎های این شخصیت کم‌نظیر قرن بتوانیم روز به روز در راستای ارتقای سطح معنوی جامعه و پیشرفت در زمینه‌های مختلف گام برداریم.

وی از شرکت 4 هزار نفر از مردم ولایت‎مدار این شهرستان در مراسم سالگرد ارتحال امام خبر داد و گفت: کاروان این شهرستان شامل همه اقشار اعم از کسبه، صنعت‎گران، کشاورزان، دانشجویان و دانش‎آموزان است که با حضور پرشور خود در حرم آن امام عزیز، ولایت‎مداری خود را ثابت می‌کنند.

فرماندار شهرکرد افزود: با توجه به جوسازی‌های اخیر غرب و استکبار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم با حضورشان در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) علاوه بر تجدید میثاق، بر مردمی بودن و علاقه خود به نظام جمهوری اسلامی مهر تایید می‌زنند.

وی وجود حضرت امام و حضور مردم همیشه در صحنه را دو عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: امام بزرگ‌ترین مرد تاریخ بودند که با تدبیر خود نظام جمهوری اسلامی را بنیان نهادند و به الگویی برای همه ملت‌های آزادیخواه تبدیل کردند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول