اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی:

خدمات ارزنده امام راحل باید برای نسل‌های بعد بازگو شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: امام(ره) موجب عزت و سربلندی کشور شد و همه مردم وظیفه دارند سال‌های سال خدمات ارزنده امام راحل را برای نسل‌های بعد بازگو کرده و به آرمان‌های ایشان وفادار باشند.

خدمات ارزنده امام راحل باید برای نسل‌های بعد بازگو شود

عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: برکت وجود امام(ره) بسیاری از اختلاف‌ها را حل می‌کرد و آرامش شگرفی را هم برای مردم و هم برای مسئولین ایجاد می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری شاگرد برومند و به حق خمینی کبیر است بیان کرد: امام اگر زنده بود بدون شک همان توقعی را از مردم و مسئولان داشت که امروز رهبر معظم انقلاب دارد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس درایت و اندیشه‌های ژرف بنیانگذار جمهوری اسلامی را موجب بیداری، پایداری و مقاومت کشورهای آزادی‌خواه دانست و تصریح کرد: امروز بیداری اسلامی و تحولات منطقه و دگرگونی‌های اخیر در کشورهای عربی و آمریکایی نشأت گرفته از اندیشه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران هنوز رفتارها، خصلت‌ها و سیره امام راحل را فراموش نکردند و به این خصلت‌ها وفادار هستند بیان داشت: هویت ملت ایران از امام(ره) است و این امام بود که به مردم ایران عزت و اقتدار بخشید و مردم منطقه و جهان امروز باید از این اندیشه‌های انسان‌ساز بهره‌مند شوند.

رجایی اطاعت و تبعیت از مقام ولایت، در صحنه بودن و تبیین اندیشه‌های امام(ره) را مهم‌ترین راه مقابله با توطئه‌های دشمنان دانست و ادامه داد: امام همیشه زنده تاریخ است و هرگز نام و اندیشه‌های آن بزرگوار از خاطره‌ها محو نخواهد شد.

وی گفت: یکی از مؤلفه‌های مهم امام(ره) در جذب قلوب عامه مردم صراحت لهجه، شفاف بودن و حرکت ایشان بود و این جذبه ذاتی و صداقت این بزرگمرد بود که مردم را به سمت خود جلب کرد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس در ادامه با اشاره به استقبال پرشور مردم از کاروان شهدا بیان داشت: مردم در استقبال پرشور از کاروان 96 شهید گمنام ثابت کردند که همچنان به آرمان‌های امام و شهدا و نظام مقدس اسلامی وفادار هستند.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول