اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهرنگ:

مردم قدردان نعمت امام و ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهرنگ اظهار داشت: هرچه نظام جمهوری اسلامی ایران دارد مدیون نعمت امام ‌خمینی (ره) و ولایت فقیه است که مردم قدردان آن هستند و خواهند بود.

مردم قدردان نعمت امام و ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یدالله خالدی بعد از ظهر امروز در آیین بدرقه زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) با گرامیداشت یاد و خاطره امام امت و تسلیت سالروز رحلت آن امام سفر کرده به عرش اظهار داشت: اگر بخواهیم قدردان زحمات امام راحل باشیم باید در سالگرد ارتحال ایشان مراسمی در خور شأن این خورشید عالم‌تاب برگزار کنیم.

وی به حضور پرشور مردم کشورمان در مراسم‌های سالگرد ارتحال امام طی سال‌های گذشته اشاره کرد و افزود: دنیا به خصوص غرب منتظر است تا ببیند ملت ایران پس از پشت سر گذاشتن انتخابات مجلس نهم و حضور باشکوه در آن انتخابات، مراسم سالروز ارتحال امام راحل در 14 خرداد را چگونه برگزار خواهد کرد.

خالدی ادامه داد: بدون تردید ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور میلیونی خود در روز 14 خرداد در جوار بارگاه امام امت، پاسخ دندان‎شکنی به دشمنان نظام خواهند داد.

فرماندار کوهرنگ در ادامه به حضور 600 نفر از مردم مومن و ولایت‌مدار این شهرستان در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام در جوار بارگاه ملکوتی ایشان اشاره کرد و گفت: 15 دستگاه اتوبوس زائران را در سه بخش مرکزی، بازفت و دوآب صمصامی این شهرستان به مرقد امام خوبان انتقال خواهد داد تا فردا در مراسم سالگرد ارتحال امام شرکت کنند.

وی استقبال مردم شهرستان کوهرنگ برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام در بارگاه نورانی این عزیز فرزانه را غیر قابل توصیف دانست و گفت: حضور بیش از پیش ملت ایران هر ساله در مرقد آن امام عالی‌قدر پاسخی به تمام توطئه‌ها و تحریم‌های بی‌دلیل غربی‌هاست.

خالدی اضافه کرد: زائران این شهرستان فردا دوشادوش دیگر هموطنان با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرده و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ادامه راه بنیانگذار جمهوری اسلامی خواهند بست.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول