اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین:

فردا 600 قیروکارزینی مهمان امامشان هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین گفت: با اعزام کاروانی در قالب 12 اتوبوس و خودروهای امدادی و تدارکاتی و همراه، 600 قیروکارزینی فردا 14 خرداد ماه مهمان امامشان هستند.

فردا 600 قیروکارزینی مهمان امامشان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، بهروز صادقی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هماهنگی نهادهای مختلف شهرستان 600 قیروکارزینی برای تجدید میثاق با آرمان‌های ملکوتی رهبر و مقتدای آزادگان جهان امام خمینی(ره) به مرقد مطهر ایشان در تهران اعزام شده‌اند.

وی افزود: این کاروان از اقشار مختلف مردم تشکیل شده و به عشق زیارت مرقد امام امت و ابراز عشق و ارادت و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری فردا 14 خرداد در مراسم ارتحال امام راحل حضور می‌یابند.

صادقی اضافه کرد: این کاروان در قالب 12 اتوبوس به همراه خودروهای امدادی، تدارکاتی و خودروهای سواری همراهان رهسپار شده و در طول مسیر برنامه‌های فرهنگی برای غنی‌کردن فضای معنوی سفر و استفاده زائران اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین با اشاره به شخصیت امام(ره) بیان داشت: امام راحل چنان تاثیری بر جهان معاصر گذاشت که پس از سال‌ها هنوز مشتاقانش با حضور در مراسم سالروز ارتحال ایشان به مقام و شخصیت او ادای احترام می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: امام خمینی(ره) با شخصیت الهی خود چنان جذبه‌ای در دل‌ها ایجاد کردند که جهان در روز تشییع پیکر ایشان، دریایی مواج و سیاهپوش از مردم و پیروان جان‌برکفش را در خیابان‌های تهران مشاهده کرد.

صادقی تصریح کرد: امروز وظیفه ما حرکت در مسیر ولایت و توجه به فرمایشات رهبری است که به عنوان جانشینی شایسته مسیر حرکت انقلاب را طبق فرموده‌های امام راحل و با وجود تمام دشمنی‌های داخلی و خارجی روشن کرده و امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مقتدر در جهان مطرح است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول