اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل:

اندیشه‌های امام (ره) دنیا را تکان داد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: ظهور انقلاب اسلامی به رهبری و هدایت امام خمینی (ره) دنیا را تکان داد و ایران اسلامی را مبدا تحولات منطقه کرد.

اندیشه‌های امام (ره) دنیا را تکان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی بعد از ظهر امروز در آیین بدرقه کاروان زائران حرم امام راحل با گرامیداشت یاد و خاطره امام امت اظهار داشت: هر آنچه ملت ایران دارد مرهون فداکاری، شجاعت و همت بلند امام راحل است که با رهبری و پیروزی انقلاب اسلامی، کشور را از چنگال مزدوران و استعمارگران نجات داده و به ملت عزتی دوباره بخشیدند.

وی با بیان اینکه اندیشه‎های امام راحل تاریخ ایران را دگرگون و متحول کرد، افزود: امام به پشتوانه دیانت و همت مردم مسلمان و ولایت‎مدار توانستند رژیم سراسر فساد، وابسته و مزدور آمریکا و انگلیس را برانداخته و حکومتی اسلامی بر پایه آموزه‌های قرآن و اسلام بنا گذارند.

فرماندار اردل بر ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‎الشان و برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال ایشان تاکید کرد و گفت: 900 نفر از مردم ولایت‎مدار شهرستان اردل به نمایندگی از همه مردم این شهرستان به زیارت حرم امام امت می‎روند تا با آرمان‌های آن امام تجدید بیعت کنند.

وی افزود: این تعداد زائر بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط  22 دستگاه اتوبوس به تهران انتقال داده می‎شوند تا فردا در مراسم ارتحال امام شرکت کنند.

خسروی افزود: برای راهنمایی بیشتر مردم و آشنایی بیشتر زائران با شخصیت و اندیشه‌های امام راحل در هر اتوبوس یک مبلغ نیز اعزام شده است.

وی آشنایی با سیره و سنت امام و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری را از مهم‌ترین اهداف اعزام زائران به حرم خمینی کبیر عنوان کرد و افزود: با این کار به جهانیان ثابت می‌کنیم که ملت ایران همیشه به امام خود وفا دارند و با اندیشه‌های اسلامی امام همیشه در صحنه هستند.

فرماندار شهرستان اردل افزود: جهانیان یکی از عمده‌ترین میدان‌های آزمایش مردم ایران را همین حضور در صحنه‌‌های سیاسی و عبادی می‌دانند و قضاوت آنها در مورد نظام جمهوری اسلامی در چنین صحنه‌هایی شکل می‎گیرد.

وی اضافه کرد: مردم قدرشناس و آگاه ایران اسلامی با حضور خود در مراسم سالگرد ارتحال امام امت به دشمنان ملت شریف ایران نشان خواهند داد که نظام جمهوری اسلامی با اتکا به نیروی خداوند متعال، رهبری مقام معظم رهبری و پشتوانه عظیم مردمی منشأ دگرگونی‎ها و تحولات سیاسی، اجتماعی مبتنی بر اهداف مقدس جمهوری اسلامی در جهان است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول