اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر:

ارادت مردم به آرمان‌های امام هر روز بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر گفت: ارادت و علاقه مردم به آرمان‌های امام راحل هر روز بیشتر می‌شود و دشمنان در این راه ناکام مانده‌اند.

ارادت مردم به آرمان‌های امام هر روز بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام محمد اکبری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ملایر اظهار کرد: منشأ و ریشه انقلاب اسلامی از 15 خرداد 42 آغاز شد و امام خمینی(ره) با این قیام مردم و یاران واقعی‌شان را برای مبارزه با طاغوت فراخواندند.

وی با بیان اینکه 15 خرداد در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان عنصری مهم و حیاتی بوده است، افزود: در واقع می‌توان گفت بعثت انقلاب اسلامی ایران از این روز شروع شد و دشمنان نیز از آن روز به عظمت امام(ره) و اهداف انقلاب پی برده و به دشمنی با آرمان‌ها و ارزش‌های نهال تازه انقلاب برخاستند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر ابراز داشت: کتاب انقلاب اسلامی ایران به مانند درخت تنومندی است که ریشه‌هایش در اعماق وجود ملت ایران ریشه دوانده و ثمرات آن امروز بیداری ملت‌های اسلامی و انقلاب‌هایی است که در جهان به پا خاسته‌اند.

وی ایمان، برخورداری از نعمت رهبری آگاه و شجاع و حضور همیشگی مردم در همه عرصه‌ها را سه ماهیت بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: امام خمینی(ره) همیشه و در هر حال به وحدت و انسجام در جامعه تأکید داشتند و رهبر انقلاب نیز امروز در استمرار راه امام(ره) بر این مسئله مهم تاکید دارند.

‌اکبری ابراز داشت: وحدتی که امام بر آن تأکید دارند برخاسته از فرهنگی قرآنی و اسلامی و برگرفته از آموزه‌های وحیانی و آسمانی است.

وی گفت: بر همه مسئولان واجب است بر طبق فرموده‌ ولی فقیه حرکت کنند و اگر در عمل به آنچه مورد نظر امام و رهبر است نباشند به نظام اسلامی خیانت کرده‌اند و در درگاه ابدیت در برابر خدا و مردم مسئولند.

رئیس دانشکده قرآنی ملایر تصریح کرد: شخصیت امام خمینی(ره) در دنیا بی‌نظیر است چرا که امام با قیام انقلابی خود قرآن و عترت را زنده کردند و شخصیتی که الهی و قرآنی باشد در دل و نفوس مردم جای دارد.

وی ابراز داشت: دشمن امروز تلاش می‌کند تا محبت مردم را نسبت به امام و ولایت کم کند و در این راه ناکام مانده چرا که امام برای همیشه در دل  ملت ایران باقی است و هر روز ارادت مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های امام و انقلاب بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول