اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

اعزام 20 کاروان روستایی به بارگاه امام راحل

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: 20 کاروان روستایی از ارومیه برای زیارت بارگاه امام راحل اعزام شد.

اعزام 20 کاروان روستایی به بارگاه امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه فخرعلی قلی‌زاده ظهر امروز در آیین بدرقه زائران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مجموع بیش از چهار هزار نفر در قالب کاروان روستایی برای زیارت بارگاه مطهر و نورانی امام خمینی(ره) اعزام شدند که برای داشتن سفری توام با آرامش همه تدابیر اتخاذ شده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین نیات عازمان به این سفر معنوی استماع فرمایشات مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: با وجودی که 33 سال از به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ولی همچنان قلب ملت ایران به عشق خمینی می‌تپد به طوری که در فقدان این رهبر فرزانه مردم به حضور مقام معظم رهبری می‌شتابند.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری یکی از مهم‌ترین افتخارات و پشتوانه‌های ملت بزرگ ایران مقابل دشمنان نظام قلمداد می‌شود به طوری که جوانان ایران زمین با تکیه به رهبری در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب توفیق‌های علمی، صنعتی و تکنولوژی زیادی را به دست آوردند.

وی ادامه داد: با حضور رهبری، ایران اسلامی به یکی از کشورهای پیشرو در علوم و فنون تبدیل شده است به طوری که ملت آزاده و مسلمان کشورمان به یک الگوی واقعی برای سایر ملل تبدیل شده‌اند که همه این موفقیت‌ها در سایه عشق به خمینی کبیر و اطاعت از رهبری محقق شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه ضمن اینکه از اقشار مختلف مردم به دلیل استقبال از کاروان‌های زیارتی قدردانی کرد، اظهار داشت: ملت ایران با حضور خود و تحمل رنج سفر نشان دادند برای حراست از ارزش‌های انقلاب آماده هستند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول