اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سالروز ارتحال امام

سوگواره در کوچ خورشید در البرز برگزار شد

خبرگزاری فارس: در سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) سوگواره "در کوچ خورشید" ظهر امروز با حضور نوجوانان و جوانان البرزی برگزار شد.

سوگواره در کوچ خورشید در البرز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مشاور استاندار البرز در امور آموزش و پرورش و مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: باید به سمتی پیش برویم که بیش از گذشته نوجوانان و جوانان امروز با اهداف و شخصیت والای خمینی کبیر آشنا شوند.

صفی‌الله رمضان‌خانی تأکید کرد: باید برنامه‌ریزی‌های اساسی و کلانی را به منظور تحقق اهدافمان انجام دهیم و در انتقال اهداف و آرمان‌های امام (ره) کوشاتر عمل کنیم.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی با استفاده از رهنمودهای امام خمینی و سرلوحه قرار دادن آن فرمایشات موفق شده‌اند که به استقلال و آزادی دست پیدا کنند.

این مسئول با بیان این که انقلاب اسلامی ایران نیز با همان فرمایشات و رهنمودهای پیر جماران به ظهور رسید بیان داشت: مردم در دوران انقلاب اسلامی با پیروی از دستورات خمینی کبیر توانستند رژیم منفور شاهنشاهی را برای همیشه در کشور سرنگون کرده و انقلاب اسلامی را در کشور به جریان بیندازند.

رمضان‌خانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ماندگارترین انقلاب‌ها در جهان به شمار می‌رود افزود: اگر درایت امام خمینی (ره) و ولایتمداری مردم نبود امروز معلوم نبود که چه سرنوشتی نصیب کشورمان شده بود.

وی ولایتمداری و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری را مهم‌ترین عامل و رمز موفقیت ملت ایران در تمام دوران‌ها اعلام کرد و گفت: این مهم نباید هیچگاه فراموش شود و مردم باید ولایتمداری را برای همیشه سرلوحه خود قرار دهند.

در این مراسم گوشه‌هایی از فضایل اخلاقی و شخصیتی و زندگانی امام (ره) برای حاضران بازگو شد.

اجرای نمایش، سرود و قصه‌گویی از زندگانی امام (ره)، قرائت متن ادبی و پخش فیلم‌های کوتاه در رابطه با زندگانی و اخلاق امام خمینی (ره) از جمله برنامه‌های اجرا شده در این سوگواره بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول