اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

بدون شک آیت‌الله خامنه‌ای بهترین جانشین برای امام راحل بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: بعد از فوت امام خمینی (ره) به طور قطع آیت‌الله خامنه‌ای بهترین جانشین برای ایشان بود.

بدون شک آیت‌الله خامنه‌ای بهترین جانشین برای امام راحل بود

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با تسلیت به‌مناسبت رحلت جانسوز بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای 15 خرداد اظهار کرد: امروز همه ما وظیفه داریم که ابعاد مختلف وجودی حضرت امام خمینی (ره) را بشناسیم ،زیرا وی کار بزرگی را انجام داده که می‌توان آن را یکی از بزرگترین حوادث تاریخ دانست.

وی افزود: این حادثه در زمانی رقم خورد که تمام دشمنان در غرب و شرق به دنبال محو کردن دین از زندگی بشر بودند که با ظهور انقلاب اسلامی نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

امام جمعه بهبهان تصریح کرد: موفقیت‌ها و پیروزی‌های انقلاب اسلامی پس از رهبری‌های بی‌نقص و کامل امام خمینی (ره) به دلیل تبعیت و پیروی مردم با خلوص دل از فرمان‌های ولایت فقیه بود.

ابوعلی با بیان اینکه آیت‌الله خامنه‌ای بهترین جانشین برای امام خمینی (ره) است، گفت: دشمن فکر می‌کرد با رحلت امام خمینی (ره) می‌تواند انقلاب اسلامی را به شکست سوق دهد اما با درایت و عملکرد محکم و قاطع جانشین صالح امام، راه و خط وی با همان صلابت گذشته ادامه یافت.

وی ادامه داد: 15 خرداد روز حماسه و تولد دوباره اسلام و سرآغاز نهضت روحانیت است.

امام جمعه بهبهان در پایان اظهار کرد: پیوند میان مردم، اسلام و روحانیت در این روز صورت گرفته تا انقلاب اسلامی شکل اصلی خود را بدست بیاورد و به پیروزی برسد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول