اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

حضور ملت در مرحله دوم دشمنان را غافلگیر کرد

خبرگزاری فارس: خطیب جمعه بهبهان گفت: حضور کمرشکن ملت در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم، دشمنان ایران اسلامی را غافلگیر و ناامید کرد.

حضور ملت در مرحله دوم دشمنان را غافلگیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، حجت‎الاسلام عبدالرضا ابوعلی ظهر امروز در خطبه‎های این هفته نماز جمعه بهبهان در جمع نمازگزاران با اشاره به حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: مردم در دور دوم انتخابات نیز حضوری پر رنگ داشته و با هر رأی خود که به صندوق‌ها انداختند پاسخ قاطعانه دیگری به استکباران جهان داد.

وی افزود: مردم ما باید دقت کنند که با توجه به همان معیارهای دور نخست یعنی مؤمن، متعهد، ولایی، شجاع، انقلابی و توانمند، فرد اصلح را بر کرسی بهبهان در مجلس شورای اسلامی بنشانند.

ابوعلی تصریح کرد: دشمنان پس از ناکامی در مرحله نخست انتخابات، به فکر انجام برنامه‌های مختلف در مرحله دوم برای تحریک مردم و جلوگیری از مشارکت آنان بودند اما حضور گسترده مردم در حوزه‌هایی که انتخابات آنها به دور دوم کشیده شده است، همه نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرده است.

خطیب جمعه بهبهان با اشاره به سخنان اخیر اوباما ابراز داشت: این حضور کمرشکن مردم در 22 بهمن و 12 اسفند و به دنبال آن امروز، توهمات پوچ غرب در خصوص ایران و مردم این خطه را از ذهن آنها پاک کرد و باعث شد که رییس جمهور آمریکا نیز در سخنان خود اعلام کند که تحریم‎ها علیه ایران، نتیجه معکوس می‎دهد.

ابوعلی خاطر نشان کرد: این تحریم‎ها به گفته اوباما باعث شده‎است که اقتصاد بحران زده آمریکا و غرب دچار مشکلات بیشتری شده و میان وی و رژیم صهیونیستی در خصوص جنگ با ایران اختلاف پیش آمده‎است.

وی ادامه داد: این نتایج مثبت برای ما ثمره حضور ملت در انتخابات و همه صحنه‎های حساسی نظیر یوم‎الله 22 بهمن، 12 اسفند و 15 اردیبهشت است.

خطیب جمعه بهبهان در پایان از همه مردم خواست که هرچه سریعتر به پای صندوق‌های رأی رفته و با انداختن رأی خود به صندوق علاوه بر تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و شهیدان، مشت محکم دیگری بر پیکره استکباران جهانی بزنند.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول