اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان:

ملت ایران همواره از انقلاب ‌اسلامی دفاع می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان گفت: ملت ایران اسلامی همواره از انقلاب اسلامی خود که با خون هزاران شهید بدست آمده، دفاع کرده و در صحنه‌های حساس آن حضور پررنگ خواهد داشت.

ملت ایران همواره از انقلاب ‌اسلامی دفاع می‌کند

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: تمام تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در دور دوم انتخابات اتخاذ شده و در این مرحله بیش از 2 هزار نفر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی در 129 شعبه اخذ رأی، آرای مردم را جمع‌آوری می‌کنند.

این مسئول افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور نخست با تلاش دست اندرکاران به طور بسیار باشکوه و گسترده‌ای برگزار شد و این تلاش‌های مسئولان نیز برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها است.

امام جمعه بهبهان با اشاره به اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی برگزار کنندگان انتخابات است، گفت: بی‌طرفی و امانتداری از آرای مردم در انتخابات مهم‌ترین اصل بوده و همه عوامل برگزاری باید این اصل را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی عنوان کرد: امروز مردم همیشه بیدار، ولایتمدار و حاضر در صحنه بهبهان بار دیگر با حضور گسترده و باشکوه خود در انتخابات، موجبات ناامیدی دشمنان و شایعه‌پراکنان را فراهم می‌کنند و در مرحله دوم نیز مانند مرحله پیشین، حماسه‌ای عظیم خلق خواهند کرد.

ابوعلی اضافه کرد: دشمنان ما پس از ناکامی در مرحله نخست و دیدن آن حضور حداکثری و گسترده مردم در شعب اخذ رأی، برای این مرحله برنامه‌ریزی مجدد کرده و انتظار دارند که مردم به پای صندوق‌ها نروند، اما ملت ما باید بار دیگر نشان دهند که همواره پشت انقلاب اسلامی ایستاده و از آن حمایت می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به وجود رأی اولی در این مرحله از انتخابات خاطر نشان کرد: افرادی که برای اولین‌بار می‌توانند رأی خود را به صندوق بیاندازند باید بسیار خوشحال بوده زیرا در تصمیم‌گیری برای سرنوشت شهر و کشور خود سهیم هستند که این موضوع، مسئله کوچکی نیست.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول