اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بهبهان تأکید کرد

رعایت اصل بی‌طرفی در راستای صیانت از آرای مردم

خبرگزاری فارس: امام جمعه بهبهان خطاب به مسئولان انتخاباتی بر رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون، در راستای صیانت از آراء مردم تأکید کرد.

رعایت اصل بی‌طرفی در راستای صیانت از آرای مردم

حجت‌الاسلام عبدالرضا ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در دور دوم انتخابات مجلس نهم در این منطقه اظهار کرد: مردم بهبهان با مشارکت جدی و صمیمی در صحنه انتخابات این دوره نیز چون دوره اول، مشت محکمی بر دهان دشمنان زده و از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.

وی با بیان اینکه ملت ما با بینش بالای خود و مراجعه به منویات مقام معظم رهبری در انتخاب اصلح سیر علمی و منطقی ویژه‌ای را به نمایش خواهند گذاشت و همه باید خود را برای پذیرش نتیجه آن آماده کنند، افزود: امروز چشم جهانیان به‌ویژه استکبار غرب و شرق به انتخابات مجلس نهم دوخته شده تا برنامه‌های ضد ایرانی خود را مطابق با آن طرح‌ریزی کنند.

امام جمعه بهبهان تصریح کرد: اما ملت ولایتمدار و مسلمان ما هرگز اجازه خودنمایی به بدخواهان نظام را نخواهند داد.

وی این حضور چشمگیر را حاوی پیام مهمی برای کشورهای غربی و دشمنان اسلام دانست و یادآور شد: مهم‌ترین پیام انتخابات برای کشورهایی است که به بیداری اسلامی رسیدند و ایران را به عنوان الگوی خود قرار داده‌اند.

ابوعلی این پیام را در ترسیم صلابت، ایستادگی، مردمی بودن و مبارزه با کشورهای غربی عنوان کرد و یادآور شد: درس‌های حضور مردم در صحنه‌های انقلاب امروز به تمام دنیا صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 15 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، گفت: حضور آگاهانه مردم در دومین مرحله انتخابات مجلس نهم از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بهبهان خاطر نشان کرد: مجریان و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات با رعایت اصل بی‌طرفی و عمل به قانون، باید صیانت از آراء مردم را در دستور کار خود قرار دهند.

وی در پایان با بیان اینکه حضور سرنوشت‌ساز مردم در پای صندوق‌های رأی بستگی به حفظ روحیه بی‌طرفی و رعایت عدالت از سوی برگزار کنندگان انتخابات دارد، اظهار کرد: امیدواریم در این دوره نیز شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی باشیم.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول