اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهرود:

امام ناجی بشریت از گرداب جمود و تحجر بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهرود گفت: امام خمینی معجزه قرن حاضر و ناجی بشریت از گرداب جمود و تحجر بود.

امام ناجی بشریت از گرداب جمود و تحجر بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمود ترابی صبح امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی در بسیج ادارات شاهرود اظهار کرد: امام خمینی(ره) در زمانی که دنیا در سیاهی و تباهی فرو رفته بود، ظهور کرد.

وی با اشاره به فعالیت‏های امام خمینی(ره) و شکل‏گیری قیام 15 خرداد افزود: امام خمینی(ره) انسانی شجاع و آزاده بود و برابر ستم و بیداد رژیم پهلوی سکوت را جایز ندانست.

امام جمعه شاهرود افزود: حضرت امام با روشنگری و هدایت مردم، باعث بیدار شدن جامعه مقابل ظلم رژیم منحوس پهلوی شد.

ترابی تصریح کرد: امام خمینی(ره) با روشنگری‏های خود کاخ استبداد را به لرزه درآورد و باعث خروش مردم شد و این خروش مقدمه‏ای برای انقلابی عظیم در تاریخ جهان بود.

امام جمعه شاهرود بیان داشت: امام با سخنرانی‏ها و موضع‏گیری در حوادث مختلف و صدور اطلاعیه و اعلامیه‏های مختلف چه در داخل کشور و چه در زمان تبعید، هدایت و رهبری جامعه و انقلاب را به دست داشت و این مهم‏ترین عامل به نتیجه رسیدن انقلاب اسلامی ایران بود.

ترابی خاطرنشان کرد: ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) آن‏قدر عظیم و سترگ است که هنوز بعد از گذشت سال‏ها از رحلت ایشان، بخش‏های مختلف آن روشن نیست یا اکنون آشکار می‏شود.

وی با بیان اینکه باید با برگزاری برنامه‏ها و نشست‏های مختلف در تبیین شخصیت امام برای نسل جوان جامعه تلاش کرد، افزود: نسل جوان انقلاب اسلامی، خواهان درک درست شخصیتی بوده که معجزه‏ای بزرگ در قرن بیستم را هدایت کرده و این از مطالبات نسل جوان است.

مراسم ایام ارتحال امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام 15 خرداد با حضور بیش از 100 نفر از اعضای بسیج و مسئولان شهرستان شاهرود در مسجد الغدیر راه‏آهن شاهرود برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول