اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارومیه:

امام خمینی(ره) یکی از رهبران موفق جهان اسلام بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه ارومیه گفت: امام خمینی(ره) به معنای واقعی یکی از رهبران موفق و توانمند جهان اسلام قلمداد می‌شود.

امام خمینی(ره) یکی از رهبران موفق جهان اسلام بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در جمع مردم اظهار داشت: امام خمینی(ره) از رهبران نمونه و بی‌نظیر جهان هستند که بعد از معصومان(ع) در هدایت مسلمانان نقش مهمی ایفا کردند به طوری که هم‌اکنون آثار ولایت ایشان بر مسلمانان را شاهد هستیم.

وی با اشاره به نقش مهم امام(ره) در هدایت ملت ایران و مسلمانان نقاط دیگر جهان گفت: هم اکنون بعد از چندین سال از پیروزی انقلاب اسلامی این حرکت عظیم امام(ره) به پایه و انگیزه‌ای برای تمام حرکت‌های آزادی‌خواهانه جهان تبدیل شده است، بنابراین به وضوح می‌بینیم رحلت ایشان موجب نابودی خط فکری‌شان نشد.

این مسئول اضافه کرد: سالها ملت ایران زیر ظلم آمریکا و انگلیس بود ولی امام خمینی(ره) با انقلاب عظیم اسلامی، روحیه افتخار و غرور ملی را در ملت ایران زنده کرد و در این راه از نیروهای جوان نیز به شکل مطلوب استفاده کرد و باعث شد ملت ایران با خودباوری و ایمان نه‌ تنها برای حفظ استقلال بلکه برای پیشرفت خود تلاش کنند. 

امام جمعه ارومیه با اظهار به اینکه معمار کبیر انقلاب فقه شیعه را در جهان مطرح کرد، ادامه داد: قبل از آن چیزی به نام امت اسلام در جهان مطرح نبود و این بزرگترین حربه امام(ره) در مقابل دشمنان، برای دفاع از امت اسلام در جهان بود و امروز می‌بینیم کشورهای زیادی در حال پیوستن به دین اسلام هستند و بیداری اسلامی در حال شکل‌ گرفتن است. 

حسنی اظهار داشت: آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی جانشین برحق امام(ره) است که انتخاب معظم‌له رضایت مردم و مراجع عالیقدر تقلید را در پی داشته است و امروز به برکت داشتن نعمت ولی فقیه پیشرفت و تعالی کشور را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول