اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

امام خمینی اسلام را در جهان گسترش دادند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امام خمینی شخصیتی تاریخی بودند که اسلام را در جهان گسترش دادند.

امام خمینی اسلام را در جهان گسترش دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمد‌نقی لطفی ظهر امروز در جمع نمازگزاران ایلامی در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: یکی از بارزترین چهره‌هایی که تاریخ بشریت به چشم خود دیده شخصیت متعالی امام راحل است.  

وی ادامه داد: امام با انقلاب خویش چراغ پر فروغ و درخشان اسلام را در همه جا گسترش داد و بعثت انبیای الهی و امامت اوصیا را در خاطره‌ها زنده کرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اساس حرکت عظیم نهضت بی‌نظیر  امام راحل آزاسازی انسان‌ها از حصارهای ستم و زنجیرهای ظلم استبداد و قطع کردن دست ظالمان از کشورهای مسلمان تحت ستم و بیدادگری بود.

لطفی تصریح کرد: اما راحل این راه دشوار را با عصای استواری و پایمردی قهرمان گونه طی کرد و به عنوان شخصیت بی‌نظیر و تاریخ ساز عصر حاضر شناخته شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: امام راحل از شخصیت‌های بی‌بدیل عصر حاضر است که توانست توده‌های عظیم مردم را به صحنه مبارزه با مظاهر کفر، شرک و نفاق بکشاند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: امواج خروشان انقلاب او بیداری اسلامی را در کشورهای اسلامی به ارمغان آورد.

وی ادامه داد: اما وظیفه اصلی ما پاسداری از میراث بزرگ امام نظام اسلامی و اصل ولایت فقیه و پیروری از ولی فقیه زمان است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های این هفته از جمله میلاد امام علی (ع)، قیام خونین 15 خرداد، و میلاد امام جواد (ع) اشاره کرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول