اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

شعائر امام جهانی شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: شعائر امام خمینی(ره) با وجود رحلت ایشان جهانی شده است.

شعائر امام جهانی شده است

حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میاندوآب اظهار داشت: امروز نه ‌تنها در سطح کشور بلکه در جهان اسلام، اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی(ره) طنین‌انداز شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای ریشه‌کن شدن فقر و ظلم و همچنین برای رویارویی با کشورهای مستکبر به میدان وارد شد، تصریح کرد: امروز همه ملل آزادی‌خواه و آزادی‌طلب در گوشه گوشه جهان برای مبارزه با سران استعمارگر به پا خاسته‌اند و به وضوح می‌توان دید که آرمان‌های امام راحل در حال تحقق است.

امام جمعه میاندوآب با اظهار به اینکه امام خمینی(ره) در بین مسلمانان جهان غریب و تنها نیست، خاطرنشان کرد: همه پابرهنگان و مستضعفان جهان امروز برای زنده‌ماندن نام، یاد و راه ایشان کمر راست کرده و عزم خود را جزم کرده‌اند و بر این ‌اساس باور داریم که اندیشه‌های وی در بین مردمان همچنان پویا است.

وی با اشاره به شکل‌گیری بیداری اسلامی در مناطق مختلف جهان، برای رسیدن روزی که ملت‌ها بر سرنوشت خود مسلط باشند، اظهار امیدواری کرد و بیان داشت: انقلاب شکوهمند ملت ایران در سال 1357 برای کشورهای زیادی الگو قرار گرفته از این رو امیدوار هستیم تا فرا رسیدن پیروزی نهایی، اتحاد و یکدلی بین خود را حفظ کنند تا ثمره تلاش، ایثار و مرارت‌های خود را ببینند.

قهرمانی در پایان با تبریک میلاد امام علی(ع) در این باره اظهار داشت: مسلمانان باید در راستای الگوبرداری از این انسان آسمانی و الهی گام بردارند و برای معرفی وی به نسل جدید بیش‌ از پیش تلاش شود تا به این ترتیب توطئه‌های دشمنان مبنی بر فاصله گرفتن جوانان ما از مسائل معنوی خنثی شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول