اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

اندیشه‌های امام (ره) خاورمیانه را متحول کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران با اشاره به بیداری اسلامی در خاورمیانه گفت: پیروی از اندیشه‌های امام خمینی (ره) سبب آزادیخواهی مظلومان جهان و تحول در خاورمیانه شده است.

اندیشه‌های امام (ره) خاورمیانه را متحول کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان و اقشار مختلف مردم گچساران زائران گچسارانی عصر امروز راهی مرقد مطهر امام راحل شدند.

* هدایت‌های امام راحل در شناساندن چهره فریبنده رژیم پهلوی

فرماندار گچساران در مراسم بدرقه زائران گچسارانی حرم امام خمینی (ره) که در فلکه فرودگاه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‏های اجرایی ارتحال امام (ره) باید روحیه انقلابی و دینی مردم را ارتقا دهد.

سید اکبر علیزاده با اشاره به لزوم تبیین و بیان فرهنگ و آرمان‌های انقلاب و امام راحل بیان کرد: باید فرهنگ شهادت‏طلبی و ولایت‏مداری را برای نسل جوان بیش از پیش تبیین کرد.

وی با بیان ویژگی‌های امام راحل گفت: چهاردهم خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل است، شخصی که جامع جمیع صفات کمال انسانی است.

علیزاده تصریح کرد: مردم ایران اسلامی با هدایت‌های پیامبرگونه حضرت امام (ره) جریان حق از باطل را به خوبی شناسایی کردند.

وی با اشاره به هدایت‌های امام راحل در شناسایی چهره و تبلیغات فریبنده رژیم جنایتکار پهلوی به مردم ادامه داد: نگاه آن حضرت به حکومت اسلامی، عدالت‌گستری و حمایت از مستمندان و جلوگیری از فقر، تبعیض و ظلم بود.

علیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی در ایران آثار و برکات ارزشمندی داشته‌ است، افزود: آرمان‌های امام راحل در رابطه با مسلمانان و آزادیخواهان جهان در حال تحقق یافتن است.

این مسئول در گچساران تجدید میثاق با آرمان‌ها و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی را از مهم‌ترین اهداف اعزام زائران به مرقد امام راحل عنوان کرد.

علیزاده آشنایی نسل جوان با وصایای امام راحل در راستای سعادتمندی و پیشرفت هرچه بهتر در امور مختلف زندگی و اجتماع را از دیگر اهداف این برنامه‌ معنوی و فرهنگی دانست و تصریح کرد: الگوگیری از فرامین امام راحل برای رسیدن به سعادت از ضروریات زندگی نسل نوجوان و جامعه است.

* جوانان از مراسم ارتحال امام بهره‌وری لازم را داشته باشند

فرماندار گچساران یادآور شد: ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی گچساران با برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات مختلف زمینه لازم را برای برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و اعزام کاروان یک‌هزار و 100 نفری از گچساران را فراهم آوردند.

علیزاده خدمت به آرمان‌ها و اهداف امام راحل را وظیفه همه مسئولان و خدمت به بشریت عنوان کرد.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های پشتیبانی، اطلاع‌‌رسانی، نظارت، ارزیابی، بهداشت و درمان و ترابری در طول این سفر زیارتی، از مسئولان کمیته‌ها خواست تا خدمات‌رسانی مطلوبی به زائران حرم امام راحل داشته باشند.

علیزاده خاطرنشان کرد: علاوه بر عوامل اجرایی، دو تیم امدادی و پزشکی به همراه دو دستگاه آمبولانس نیز زائران را در طول این سفر زیارتی همراهی می‌کنند.

فرماندار گچساران خدمات‌رسانی مطلوب به زائران را از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان کاروان دانست و با اشاره به ظرفیت بالای فرهنگی بهره‌وری مطلوب از مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بر لزوم بهره‌مندی از این فضای معنوی و فرهنگی به ویژه توسط نسل جوان تأکید کرد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول