اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

امام در دوران معاصر تبلور فرمایش ائمه معصومین بودند

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: امام در دوران معاصر تبلور فرمایش ائمه معصومین بودند.

امام در دوران معاصر تبلور فرمایش ائمه معصومین بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه تویسرکان، اظهار داشت: تشخیص انسان متقی از انسان منافق سخت است چون انسان متقی و انسان منافق هر دو دم از خدا می‌زنند و دعوت به خدا می‌کنند اما در حقیقت انسان متقی رفتار و گفتار او یکی است ولی انسان منافق گفتار و عملش یکی نیست.

 امام جمعه تویسرکان میزان عمل مؤمنین را در مسیر ائمه بودن دانست و گفت: ما در میلاد امام علی (ع) ریسه می‌بندیم بنر و پلاکارد می‌زنیم، اینها همه خوب است اما مهمتر این است که بدانیم کدام عمل ما شبیه علی (ع) است فقط به صرف نوشتن پارچه و چراغانی نمی‌توان راه علی (ع) را پیمود روز قیامت جلوی ما را به خاطر نزدن پلاکادر و پرچم نمی‌گیرند اما برای اینکه کدام عمل ما شبیه عمل امام علی (ع) است می‌گیرند. 

وی امام خمینی (ره) را نجات‌دهنده عصر کنونی از ظلمت و تباهی و تاریکی دانست و گفت: امروز و در عصر کنونی امام راحل یک الگوی تمام عیار برای جهانیان است.

ارزنده ادامه داد: امام راحل با شناخت عمیق انقلاب خود را آغاز کردند و هدف و راهش را تشخیص داده بودند تا جایی که برخی از علما می‌گفتند حاج‌آقا روح‌الله آیا جواب خون شهدا را می‌توانی بدهی؟ و امام فرمودند: شما بگویید آیا جواب قرن‌ها سکوت در مقابل استکبار را چگونه می‌دهید اگر شما جواب سکوت خود را دادید من جواب خون شهدا را خواهم داد.

وی اضافه کرد: امروز مقام معظم رهبری نیز در این دنیای پر تلاطم در این جایگاه قرار گرفته‌اند و مقتدرانه راه امام را ادامه داده و انشاءالله پرچم را به حضرت حجت(عج) خواهند داد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول