اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه جاودان/16

محسن‌زاده: تداوم راه امام انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه خیرآباد با تاکید بر رهروی راه امام خمینی (ره) گفت: تداوم راه امام انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

محسن‌زاده: تداوم راه امام انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر محسن‌زاده در مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد که در جعفرآباد اخوان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد رشادت‌های این عزیزان را ستود.

امام جمعه خیرآباد به تبیین شخصیت امام راحل پرداخت و گفت: امروز همه ما موظفیم رهرو راه امام باشیم، تداوم راه امام می‌تواند انقلاب اسلامی را بیمه کند.

وی در ادامه بیان داشت: امام راحل از انسان‌هایی بودند که با تفکر و اندیشه ناب خود نظام جمهوری اسلامی ایران را شکل داده و جلوی دشمنان ایستادگی کردند.

امام جمعه خیرآباد با اشاره به ویژگی‌های قیام 15 خرداد عنوان کرد: اگر چه پیروزی انقلاب اسلامی 15 سال پس از قیام 15 خرداد صورت گرفت اما حرکت پیروزی ملت ایران در 22 بهمن سال 57 نتیجه قیام 15 خرداد است.

سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی ورامین و متولی این مراسم در حاشیه مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد در گفت‌و‌گو با فارس گفت: در راستای ارتقای فرهنگی روستاهای بخش مرکزی امسال دومین سالی است که مراسم گرامیداشت شهدای 15 خرداد در روستای جعفرآباد اخوان برگزار می‌شود و در نظر داریم این مراسم مبارک ادامه‌دار باشد و هر ساله یاد و خاطره این شهدای عزیز گرامی داشته شود.

در این مراسم از خانواده شهید حسن خانی که از شهدای سرافراز 15 خرداد است تقدیر به‌عمل آمد.

در پایان مراسم نیز 10 نفر از منتخبان مسابقه فرهنگی که از چندی پیش برگزار شده بود با اهدای هدایایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول