اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت‌حیدریه:

امام(ره) سند پرافتخار گنجینه انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: امام راحل سند پر افتخار گنجینه انقلاب اسلامی است که فرهنگ ناب شیعه را در جهان ترویج کرد.

امام(ره) سند پرافتخار گنجینه انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت‌حیدریه، حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه ضمن تبریک ولادت جوادالائمه(ع) و توجه و بهره‌مندی از معنویات این ماه اظهار کرد: رجب ماهی است که خداوند آن را بر ماه‌های دیگر فضلیت داده و حرمت آن را عظیم شمرده است.

وی در ادامه به سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی و جایگاه آن نیز اشاره کرد و گفت: ویژگی مجلس هشتم حضور غالب جریان اصولگرایان بود که کارهای بزرگی انجام دادند و مجلس این دوره با چالش‌های مهمی هم‌چون فتنه 88 مواجه شد ولی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری از آن سربلند بیرون آمد که شایسته تقدیر و تشکر و سپاس است.

شریعتی‌تبار از برگزاری مراسم باشکوه اعتکاف هم‌چون سال‌های گذشته در تربت‌‌حیدریه خبر داد و گفت: یکی از بهترین عبادات و فرصت مناسب برای خودسازی، اعتکاف است و در همه کارها می‌توان قصد تقرب کرد اما اعتکاف فراغتی برای عبادت و تفکر و مناجات با محبوب و مهربان‌ترین مهربانان است.

امام جمعه تربت‌حیدریه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، عزت، عظمت و شجاعت و پیشرفت‌های سیاسی و اقتصادی ملت ایران را از دیگر دستاوردهای انقلاب و نهضت امام خمینی دانست.

وی افزود: امام راحل سند پر افتخار گنجینه انقلاب اسلامی است که فرهنگ ناب شیعه را در جهان ترویج کرد و ویژگی‌های منحصر به فردی در ایشان وجود داشت که باید سرلوحه مدیران و مسئولان قرار گیرد.

وی برنامه‌ریزی، صبر، توکل و ساده‌زیستی امام راحل را خاطر نشان و تصریح کرد: توصیه به وحدت اسلامی و انسجام امت اسلام از مهم‌ترین آموزه‌های زندگی این بزرگوار است.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول