اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

امام (ره) مدارج عالی تعالی انسان را پشت سر گذاشت

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: امام خمینی (ره) با پشت سر گذاشتن مدارج عالی تعالی انسان جهانی را شیفته حرکت و شخصیت خود کرد.

امام (ره) مدارج عالی تعالی انسان را پشت سر گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد عصر امروز در مراسم بدرقه کاروان 500 نفری زائران مرقد امام خمینی (ره) که با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین و سایر مسئولان محلی همراه بود، اظهار داشت: امام (ره) شخصیتی الهی بود که علیه طاغوت زمان خود بپا خاست تا حکومت اسلام و قرآن را الگویی برای تمام جهانیان کند.

وی امام (ره) را انسانی کامل با ابعاد گوناگون دانست و افزود: امام راحل با پشت سر گذاشتن مدارج عالی تعالی انسان ظرفیت وجودی خود را چنان وسیع ساخت که مفاهیمی مانند عرفان، ساده‌زیستی، جهاد، زهد سیاست، مدیریت، قاطعیت، سازش ناپذیری، عاطفه، فروتنی، انعطاف، عزت‌طلبی و سایر ابعاد شخصیتی یک انسان کامل را در خود جمع آورد.

صمدنژاد تصریح کرد: بینش الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی و تحقق پیش‌بینی‌های ایشان در زمان حیات و و وفاتشان نشان از عمق شخصیت ملکوتی آن بزرگوار داشت.

فرماندار قیروکارزین پیوند امام و امت را ناگسستنی دانست و بیان کرد: عزادار شدن میلیون‌ها انسان آزاده در زمان عروج ملکوتی خمینی کبیر (ره) و حضور مشتاقان هر ساله در سالروز ارتحال ایشان نشان از پیوندی ناگسستنی و سرشار از عشق و اطاعت و ولایت‌پذیری این پیروان در تمام عرصه‌ها دارد.

صمدنژاد گفت: امروز حرکت در خط امام (ره)، توجه و اطاعت از فرمایشات مقام عظمای ولایت و خدمت صادقانه به مردم وظیفه تک تک خدمتگزاران به نظام است تا موجب تداوم حرکت رو به رشد این انقلاب و الگو شدن آن برای تمام آزادی‌خواهان در سراسر دنیا شود.

وی در پایان افزود: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره و امام خمینی (ره) و انتقال پیام ایشان به ویژه به نسل جوان برنامه‌های فرهنگی متنوعی در شهرستان قیروکارزین با همکاری تمام ارگان‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول