اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس با اشاره به حضور پرشور جوانان در حرم رهبر کبیر انقلاب:

زائران حرم امام سفیران معنوی هر استان هستند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: استاندار فارس با بیان این که بیشتر زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، گفت: یاد و نام امام(ره) متعلق به زمان و مکان خاصی نیست.

زائران حرم امام سفیران معنوی هر استان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حسین صادق عابدین با حضور در میان زائران حرم امام راحل و خادمین ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال آن حضرت در فارس، با تقدیم بسته‌های فرهنگی به زائران با آنان به گفت‌وگو پرداخت.

استاندار فارس در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان فارس برای اعزام زائران حرم امام راحل(ره) از فارس، اظهار داشت: امیدواریم زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) با دست پر و با تقویت روحیه معنوی، به استان برگردند و فضای معنوی خوبی برای فارس به ارمغان بیاورند.

وی با اشاره به اعزام بیش از 40 هزار نفر در قالب کاروان‌های زیارت مرقد امام راحل(ره)، ابراز داشت: استانی که بیش از 14 هزار و 600 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، باید بیشترین تعداد زائران حرم امام خمینی(ره) را به مرقد آن رهبر فرزانه اعزام کند.

صادق عابدین تصریح کرد: استان فارس همچنان که بیشترین زائران اعزامی به مرقد مطهر امام راحل(ره) را داشته است باید در پیگیری آرمان‌های امام(ره) نیز بالاترین توفیق را داشته باشد.

وی با بیان این که بیشتر زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) را جوانان و نوجوانان تشکیل می‌دهند، افزود: یاد و نام امام خمینی(ره) متعلق به زمان و مکان خاصی نیست؛ بنابراین هرچه بیشتر می‌گذرد عشق و علاقه به امام راحل(ره) در دل‌ها بیشتر می‌شود و جوانان، بیشتر به شخصیت معنوی امام خمینی(ره) علاقمند می‌شوند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که جوانان باید با حضور در حرم امام خمینی(ره) و زیارت مرقد وی، برای حضور در مسیر روشن امام(ره) استمداد کنند، گفت: حضور در مراسم سالگرد امام(ره)، شنیدن سخنان مقام معظم رهبری از نزدیک و هم‌نشینی با زائران امام(ره)، تاثیر معنوی بسیاری بر زائران می‌گذارد و آن‌ها سفیران معنوی برای استان فارس هستند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول