اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب:

مردم همواره ادامه‌دهنده راه امام و تابع ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب گفت: مردم ایران اسلامی همواره مدافع آرمان‌های انقلاب و ادامه‌دهنده راه امام و تابع ولایت فقیه هستند.

مردم همواره ادامه‌دهنده راه امام و تابع ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد امروز در مراسم صبحگاه مشترک سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) ضمن عرض خیرمقدم به زائران با حضور پاسداران مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمؤمنین(ع) اصفهان که در قالب «کاروان حسینی زائران خمینی» به صورت پیاده عازم مرقد مطهر امام خمینی(ره) هستند برگزار شد اظهار داشت: صبحگاه امروز ما معطر به قدوم پاسدارانی است که با پای پیاده از اصفهان برای تجدید میثاق با امام راحل و تجدید بیعت با امام خامنه‌ای به سمت حرم مطهر امام خمینی(ره) عازم هستند.

وی افزود: این افتخاری است که در مسیری قرار گرفته‌ایم که هر ساله توفیق این میزبانی به عهده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) است.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب ادامه داد: شما عزیزان از زمانی که از مقصد حرکت می‌کنید تا زمانی که به آن میعادگاه عاشقان می‌رسید در هر شهر عطر و بوی انقلاب اسلامی را پراکنده کرده و خنثی‌کننده توطئه دشمنان علیه نهاد مقدس سپاه هستید.

مهدوی‌نژاد گفت: دشمنان در طول سال تلاش می‌کنند که مردم را روزبه‌روز نسبت به انقلاب و اسلام بیگانه کنند، در حالی که مردم ما بصیر و بیدار هستند و راه شهدا و امام را طی می‌کنند و هر سال با حضورشان در حرم مطهر امام خمینی(ره) این را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی افزود: امسال شهدای دوران دفاع مقدس هم در کنار زائران مرقد، به این سمت حرکت می‌کنند و توانستند عطر دیگری را در فضای کشور اسلامی پراکنده کنند.

فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب ادامه داد: قطعا حضور مردم در مراسم سالگرد حضرت امام خمینی(ره) اعلام این مطلب است که پس از گذشت 23 سال از ارتحال ایشان، هنوز مردم ایران اسلامی مدافع آرمان‌های انقلاب و ادامه‌دهنده راه امام و تابع ولایت فقیه هستند.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول