اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراق یار/7

سید حسن خمینی: انقلاب اسلامی قدرتمند و کارآمد است

خبرگزاری فارس: تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم گفت: با اعمال صالح باید اثبات کنیم که انقلاب اسلامی می‌تواند به نحو احسن مشکلات را حل کند.

سید حسن خمینی: انقلاب اسلامی قدرتمند و کارآمد است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق شهردار، اعضای شورای اسلامی و مسئولان شهرداری تهران با اشاره به تحول ایجاد شده در جامعه در دوران انقلاب گفت: بزرگواران بسیاری این مسیر را پیموده‌اند و تمام همت خویش را به کار بسته‌اند اما هم‌اکنون مسئولیت این وظیفه خطیر بر دوش ماست که انقلاب را به اهداف والای خود برسانیم.

تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه بعد از امام کارهایی باید صورت بگیرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به همت امام به سرانجام رسیده اما کسانی که در جایگاه خدمت‌رسانی به ملت شریف هستند چه مسئولیتی بر عهده دارند در واقع مهم‌ترین وظیفه آنها این است که صحت و سقم انقلاب را با اعمال صالح و خدمات به موقع خود ثابت کنند و مهر تایید بر آن بزنند. باید در عمل اثبات کرد که نظام اسلامی قدرتمند و کارآمد است و می‌تواند با مشکلات به ‌نحو احسن مواجه شود و آنها را حل کند.

وی در ادامه با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ایران، عنوان کرد: قبل از انقلاب هرگز این حجم از تحریم‌ها و کارشکنی‌ها علیه کشورمان صورت نگرفته اما ما باید بتوانیم به جهان و مردم خودمان ثابت کنیم که این انقلاب کم چیزی نیست و در آینده نتیجه آن نیز کم نیست.

حجت‌الاسلام خمینی در پایان گفت: یاد امام (ره) نام انقلاب را در جهان باقی نگه می‌دارد و حل مشکلات مردم و تلاش ما در به ثمر رساندن نتایج این انقلاب مانع ضربه زدن به نظام است چراکه تلاش در راه انقلاب در مرحله نخست خدمت به شخص خودمان است و خدمت به کشور در مرحله دیگر و خدمت به امام (ره) در مرحله سوم است که موجب رضایت خدای متعال می‌شود.

محمدباقر قالیباف به همراه اعضای شورای شهر و مسئولان و کارکنان شهرداری تهران در آستانه بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول