اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری:

دنیا از درک ماهیت انقلاب اسلامی ایران عاجز است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: انقلاب اسلامی ایران به الگویی بی‌نظیر تبدیل شده است که بلوک غرب و شرق همچنان از درک حقیقت و ماهیت آن عاجز هستند.

دنیا از درک ماهیت انقلاب اسلامی ایران عاجز است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، هادی صالحی بعد از ظهر امروز در نشست شورای عالی مداحان و هیئت‌های بسیج این استان، اظهار داشت: صیانت از قیام عاشورای حسینی از مهم‌ترین رسالت مداحان و شاعران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

وی افزود: برای انتقال فرهنگ عاشورایی نویسندگان، گویندگان، شاعران، مداحان و هیئت‌های مذهبی رسالتی بزرگ را بر عهده دارند.

صالحی ادامه داد: مبلغان و افراد تأثیرگذار باید به صورت هنرمندانه سیره نبوی، علوی و فاطمی را به نسل جوان و آینده‌سازان منتقل کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به 14 خردادماه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: انقلاب اسلامی ایران تمام کاخ‌های استعمارگران را در شرق و غرب ویران کرد و امروز نیز شاهد این هستیم که در امتداد انقلاب اسلامی ایران، بیداری اسلامی بر اساس بینش و جهاد امام خمینی (ره) شکل گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حرکت نظام بر محور ارزش‌ها برای نظام اسلامی ما قابل اهمیت است و با تبیین آن به بشریت به الگویی بی‌نظیر تبدیل شده است که بلوک غرب و شرق همچنان از درک حقیقت و ماهیت آن عاجز هستند.

صالحی با اشاره به بیداری اسلامی منطقه، تصریح کرد: بیداری اسلامی که امروز در حال شکل‌گیری و تکامل است مصداق و نمونه‌ای روشن از این حرکت‌های تأثیرگذار است به‌گونه‌ای که نظام سلطه امروز در حیات خلوت خود نیز امنیتی را احساس نمی‌کند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول