اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی خواستار شد

هوشیاری ملت‌های مسلمان نسبت به توطئه‌ غرب در مصادره انقلاب‌های اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در دیدار یکی از رهبران بیداری اسلامی تونس به هوشیاری مسلمانان نسبت به توطئه‌های غرب برای مصادره انقلاب‌های اسلامی تأکید کرد.

هوشیاری ملت‌های مسلمان نسبت به توطئه‌ غرب در مصادره انقلاب‌های اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام‌ سیدجلال حسینی در دیدار با محمد تیجانی سماوی و دو تن از افرادی که اخیراً به مکتب اهل‌بیت(ع) تشرف یافته‌اند، اظهار داشت: علما، بزرگان و خواص در آگاهی‌بخشی به مردم نقش مهم و تأثیرگذاری را دارند.

وی گفت: موج بیداری اسلامی کشورهای عربی الهام گرفته از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) است.

حسینی در ادامه به سفارش حضرت امام(ره) در ارتباط با بیداری و خودباوری جوامع اسلامی اشاره کرد و افزود: مسلمان باید در همه حال به آموزه‌های قرآن کریم، ارزش‌های اسلامی و سنت و سیره پیامبر اکرم(ص) اتکا داشته باشند.

دبیر شورای‌عالی فرهنگی آستان قدس رضوی اظهار داشت: از فتنه‌انگیزی‌های غرب برای مقابله با موج بیداری اسلامی، تلاش برای ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی است.

تیجانی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تشرف به بارگاه منور رضوی گفت: دولت‌های استکباری به ویژه آمریکا و اسرائیل تمام تلاش خود را برای ایجاد مانع در مقابل روند رو به رشد اسلام انقلابی و گفتمان عدالت‌خواهانه حضرت امام خمینی(ره) و آیت‌الله خامنه‌ای به کار گرفته است.

این محقق و پژوهشگر جهان اسلام اضافه کرد: بحمد‌الله ملت‌های مسلمان بیدار شده‌اند و مخالف سیاست‌های غرب علیه دیکتاتورهای دست‌ نشانده آنان قیام کرده‌اند و این حرکتی نویدبخش برای گسترش اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) در سراسر جهان است.

این رهبر بیداری اسلامی در تونس، با اشاره به اینکه 200 هزار مستبصر شیعه در این کشور وجود دارد، گفت: از برکات بیداری اسلامی اخیر و سرنگونی دیکتاتورهای غربی، کاهش فشار علیه شیعیان و پیروان مکتب ‌اهل‌بیت(ع) و تأسیس مؤسسات فرهنگی و ترویج عقاید اسلام ناب و گسترش روزافزون تشیّع بوده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول