اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

قطار انقلاب اسلامی هرگز از ریل خارج نمی‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس گفت: هدف دشمنان خارج‌کردن قطار انقلاب از ریل است، اما این قطار هرگز از ریل خارج نمی‌شود.

قطار انقلاب اسلامی هرگز از ریل خارج نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسین صادق‌عابدین بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح نخستین پایگاه خبرنگاران استان فارس اظهار داشت: تاریخ در مورد عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی قضاوت می‌کند.

استاندار فارس با بیان اینکه دشمنان پس از انقلاب مدام در حال ماجرا پراکنی علیه نظام هستند، ابراز داشت: دشمنان در دوران 33 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، نظام مقدس جمهوری اسلامی را به طور گسترده و پیچیده هدف هجمه‌های خود قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: ملت ما ملت هشیاری است و در این عرصه نیز هشیارتر از همیشه با نگاه به منویات رهبری توانسته در عرصه‌های مختلف پیروز شود.

صادق‌عابدین با اشاره به تلاش دشمن در راستای معرفی نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام ناکارآمد بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد معرفی کند و موفقیت‌های ما را در انظار عمومی کوچک جلوه دهد.

وی گفت: دشمنان سعی دارند مسئولان ما را در تمام حوزه‌ها، مشکل‌دار معرفی کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اتفاقات فتنه سال 88 گفت: دشمن بعد از 30 سال کار و تلاش؛ برنامه‌ریزی و هزینه به صحنه آمد تا تیرک خیمه انقلاب را مورد هجمه قرار دهد اما مردم این اجازه را به آنها ندادند و با حضور آگاهانه در انتخابات فتنه آنها را نقش برآب کردند.

صادق‌عابدین با بیان اینکه دشمن 30 سال هزینه کرد تا قطار انقلاب را از ریل خارج کند، افزود: اگر چه در دوران اصلاحات این قطار تا حدودی از ریل خارج شد اما دشمن فکر می‌کرد قطار نظام ما با یک تلنگر به دره سقوط می‌کند.

وی تصریح کرد: مردم در انتخابات سال 88 حماسه‌ای پدید آوردند که تمام برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

استاندار فارس در ادامه با اشاره به اهداف منفعت‌طلبانه دشمنان در عرصه‌های مختلف ابراز داشت: ما وارد یک جنگ واقعی شده‌ایم و در این راستا برنامه‌های دشمنان در راستای افزایش منافع خودشان است و آنها چشم طمع به داشته‌های ما دارند.

وی خاطرنشان کرد: مشکل دشمن با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که ما اجازه نمی‌دهیم آنها به جای ما تصمیم بگیرند.

صادق‌عابدین در بخش دیگری از سخنان خود روابط عمومی‌ها را به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان معرفی کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر بیان مطالبات مردمی، اقدامات مطلوب صورت گرفته در حوزه‌های مختلف را نیز به گوش مردم برسانند.

وی گفت: ما خادمان مردم هستیم و باید برای ایجاد روحیه نشاط در جامعه تمام توان خود را به کار بگیریم و وظیفه ما فراهم‌کردن بهترین‌ها برای مردم است.

استاندار فارس تصریح کرد: تمام مسئولان و مردم در یک زمین بازی می‌کنند و در این راستا باید به گونه‌ای عمل کرد که گل به خودی نداشته باشیم و باید در عرصه خدمت به نظام تلاش کنیم و در قبال مردم مسئولیت‌پذیر باشیم.

وی با بیان اینکه عرصه اقتصاد؛ سیاست؛ فرهنگ و... نیازمند ایثار است، تصریح کرد: در شرایط فعلی در عرصه جنگ سیاسی؛ فرهنگی و تبلیغاتی قرار گرفته‌ایم و باید که همگی ایثار کنیم تا روحیه نشاط در جامعه ایجاد شود.

صادق‌عابدین اضافه کرد: در هشت سال گذشته روحیه فعالیت و خدمت به دور از حواشی در جامعه جاری بود و این روحیه باید همچنان ادامه داشته باشد که در این راستا نقش رسانه‌ها بسیار با اهمیت و موثر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هنگامی که رسانه‌ها مطالبات مردم را انتقال دهند و اقدامات مسئولان را نیز به خوبی اطلاع‌رسانی کنند، عزت نظام و توسعه و آبادانی کشور را به همراه دارد.

به گزارش فارس، امروز با حضور مسئولان استانی نخستین پایگاه خبرنگاران فارس در کشور افتتاح شد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول