اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 100 غرفه

نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در تبریز افتتاح شد‌

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه استانی رسانه‌های دیجیتال با 100 غرفه در مساحت شش هزار متر‌مربع در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز افتتاح شد.

نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در تبریز افتتاح شد‌

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، این نمایشگاه همزمان با سوم خرداد و با حضور "محمدصادق افراسیابی" معاون امور رسانه‌های دیجیتال مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ "پرویز آژیده" معاون سیاسی امنیتی استاندار،‌"علی داننده" مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از فعالان حوزه رسانه‌های دیجیتال آغاز به‌کار کرد.

نمایشگاه یاد شده با هدف فراهم کردن محیطی برای ایجاد همدلی و هم ‌افزایی بین پدیدآورندگان تولیدات در حوزه رسانه‌های دیجیتال و همچنین حمایت از افراد، مراکز، موسسات و شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات فرهنگی و هنری برپا شده است.

شناساندن ظرفیت‌‌های جمهوری اسلامی ایران در حوزه محتوای دیجیتال در سطح بین‌‌المللی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

معرفی و ارائه نرم‌افزارهای ‌چند رسانه‌‌ای، نرم‌‌افزارهای تلفن همراه، پایگاه‌های ‌اینترنتی و بازی‌های رایانه‌‌ای از بخش‌های اصلی این نمایشگاه است.

بخش‌های دیگری همچون رسانه دیجیتال در آئینه هنر، شهر دیجیتال، آسیب‌‌شناسی رسانه‌‌های دیجیتال، معرفی برگزیدگان ادواری جشنواره بین‌‌المللی رسانه‌‌های دیجیتال، ‌نگارگذر فناوری و نوآوری، مسابقه و برگزاری نشست‌‌ها و کارگاه‌های تخصصی در این حوزه با ارائه گواهی شرکت، بخش فرعی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهد.

نرم‌‌افزارهای ارائه شده در این نمایشگاه تا 50 درصد تخفیف به بازدیدکنندگان عرضه می‌‌شود.

نخستین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از امروز تا هفتم خرداد‌ماه جاری از ساعت 10 صبح تا 9 شب در سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین‌المللی تبریز دایر است.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول