اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای سمنان:

رسانه موظف است به ناهنجاری‏های اجتماعی بپردازد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: رسانه موظف است به ناهنجاری‏های اجتماعی مانند فساد، طلاق، مسائل و مباحث خانواده بپردازد.

رسانه موظف است به ناهنجاری‏های اجتماعی بپردازد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، رمضان‏علی شریفی‏فر صبح امروز به منظور بررسی مسائل و مشکلات سیمای مرکز سمنان در جلسه هم‏اندیشی که با حضور معاونان و عوامل تولید سیمای مرکز سمنان در سالن جلسات صدا و سیما برگزار شد، با تقدیر از زحمات دست‏اندرکاران بخش تولید اظهار کرد: شخصیت هنرمندان سازمان صدا و سیما در افکار و کار تولیدی آنهاست.

وی تصریح کرد: هنرمندان باید برای حیثیت هنریشان حرمت قائل باشند، چراکه شخصیت هنرمند در هنرش نهفته است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان افزود: در تولیدات صدا و سیما، همه عناصر تولید مهم و مؤثر هستند، چرا که این عناصر از ابتدای تولید تا پایان یک کار هنری در تلاش و کوشش باید به فعالیت ادامه دهند.

شریفی‏فر رسیدن تولید خوب را به سبب هم‌دلی و همراهی عناصر آن دانست و افزود: برای تولیدات مخاطب‏‌پسند باید تولید فکر کرد، چرا که این تولید فکر باعث خواهد شد کارهایی فاخر و قطعاً قوی را به مخاطبان ارائه کنیم.

وی‏ اظهار داشت: نگاه کارگردان و تهیه کننده در انتقال پیام و حرکت کلی یک اثر داستانی، مستند و یا فیلم بسیار مؤثر و حائز اهمیت است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان امیدبخشی و اعتماد مردم به رسانه را از وظایف مهم این سازمان دانست و بیان داشت: رسانه موظف است به ناهنجاری‏های اجتماعی مانند فساد، طلاق، مسائل و مباحث خانواده، کسب روزی حلال، گرانی، فقر و فساد و مستندهای اجتماعی که برای مخاطب مهم است، بپردازد تا علاوه بر ارائه راهکارهای آن، مسئولان را نیز در جریان این معضلات قرار دهد.

به گزارش فارس سمنان، در این جلسه معاونان، مدیران تولیدی و فنی و سیدرضا حسینی‏نیا، حسین سنگسری، علی سامعی، پوریا حیدری، مهدی جرجانی، علیرضا حافظی، علیرضا نجم‏الدین و احمد اقوامی به نمایندگی از عوامل تولید سیمای مرکز سمنان راهکارهایی برای رفع مسائل و مشکلات تولید از جمله چگونگی پرداخت حق مأموریت عوامل، کمبود نیروی انسانی دستیار فنی، کمبود وسایل فنی نور، صدا و تصویر، مسائل ترابری، نظارت بر نگه‌داری بهتر تجهیزات و میزان پرداخت بهره‏وری و سایر مسائل کاری مطرح کردند.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول