اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/یادداشت/

بی‌مهری ستاد دائمی سفرهای نوروزی به رسانه‌ها

خبرگزاری فارس: مراسم تجلیل از خادمان ستاد دائمی سفرهای نوروزی خراسان جنوبی در حالی برگزار شد که تقریبا شبیه مراسم قدردانی از مدیران استان بود و باز هم به رسانه‌ها کم‌توجهی شد.

بی‌مهری ستاد دائمی سفرهای نوروزی به رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند هرچند رسانه‌ها همواره بدون توقع به وظیفه خطیر اطلاع‌رسانی در سخت‌ترین شرایط در خراسان جنوبی پرداخته‌اند اما ظاهرا مسئولان استان بنا ندارند به کم‌توجهی خود به رسانه‌ها پایان دهند.

سخن از تجلیل مادی از رسانه‌ها نیست بلکه سخن نگارنده لوح تقدیر خالی است که می‌تواند از سوی مسئولان ارشد استانی برای پاسداشت زحمات بی‌شائبه‌ آنان باشد.

هرچند رسانه‌های خراسان جنوبی کم‌توجهی مسئولان را باور کرده‌اند اما نگارنده بنا دارد روند اشتباه را به مسئولان استانی گوشزد کند تا شاید بعد از اتمام هر همایش بزرگ و یا پروژه عظیمی مثل سفرهای نوروزی از قلم نیافتند.

استاندار خراسان جنوبی در مراسم تجلیل از خادمان ستاد دائمی سفرهای نوروزی استان گفت: امسال در بخش‌های مختلف اقدامات و خدمات بسیار مناسبی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز به انجام رسید که قابل تقدیر است.

قهرمان رشید بدون اینکه به عملکرد مثبت برخی خبرگزاری‌ها در این ایام به ویژه روزهای تعطیل اشاره کند، تاکید کرد: با وجود اقدامات بسیار مناسبی که در ستاد تسهیلات دائمی سفرهای استان صورت گرفت اما در این زمینه انعکاس و بازتاب آن از رسانه‌های جمعی به ویژه صدا و سیما نسبت به سال قبل توفیقات کمتری داشتیم.

قطعا اگر در پایان همایش‌های بزرگی مثل همایش ترانزیت، عناب و زرشک و سفرهای استانی و برنامه‌های نوروزی اصحاب رسانه در کنار دیگر دست‌اندرکاران یاد می‌شدند، دلگرمی‌شان برای پوشش برنامه‌ها بیشتر می‌شد بنابراین "ماهی را هر موقع از آب بگیریم تازه است".

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول