اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیاهکل:

خبرگزاری فارس رسانه اثرگذار است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیاهکل گفت: خبرگزاری فارس رسانه‌ای موفق و اثرگذار است.

خبرگزاری فارس رسانه اثرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد شیدایی ظهر امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری فارس خبررسانی را عرصه بسیار مهمی دانست و اظهار کرد: اطلاع‌رسانی در رشد کشور نقش بسیار موثری دارد.

وی به نقش امپراطوری خبری غرب در دهه‌های اخیر اشاره کرد و افزود: امپراطوری خبررسانی غرب در ترویج فرهنگ و سلطه آن در جهان تاثیرگذار بوده و غربی‌ها تصمیم می‌گرفتند که اخبار چگونه در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

شیدایی با بیان اینکه امپراطوری خبررسانی غرب تصمیم می‌گرفت مردم جهان چگونه فکر کنند، تصریح کرد: پس از وقوع انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفقیت‌های بسیار چشمگیری در عرصه خبررسانی داشته و اکنون بخش بسیاری از اخبار مورد توجه جهان خبرهایی است که از طرف منابع خبری ایرانی به گوش آنها می‌رسد و این امر نقش مهمی در تحولات جهانی دارد.

امام جمعه سیاهکل به پوشش اخبار جنگ خلیج فارس و حوادث اخیر جهان عرب از طرف منابع خبری ایرانی اشاره کرد و گفت: رسانه‌های ایران نقش بسیار مهمی در هدایت افکار عمومی داشته‌اند.

وی با تاکید بر نقش بسیار مهم خبرگزاری‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: خبرگزاری‌ها در آگاهی دادن به مردم و جلب توجه مسئولان به مشکلات جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

شیدایی بالا بردن سطح آگاهی مردم را سبب رشد جامعه دانست و ابراز کرد: افزایش آگاهی مردم موجب می‌شود انتظار آنها بالا برود و مسئولان و نمایندگان بهتری را انتخاب کنند.

امام جمعه سیاهکل افزایش آگاهی مردم را موجب رشد سریع جامعه خواند و یادآور شد: اطلاع‌رسانی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفت جامعه دارد.

وی توجه مسئولان به مشکلات حیطه کاری آنها را از جمله وظایف خبرگزاری‌ها عنوان کرد و افزود: ارائه خبر به صورت منفی مسئولان را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند.

شیدایی با بیان اینکه خبر باید در راستای حمایت و کمک به مسئولان در برطرف کردن مشکلات جامعه باشد، اذعان کرد: خبرگزاری‌ها چشم مردم و مسئولان هستند و تلاش آنها مانند فعالیت ائمه جمعه است.

امام جمعه سیاهکل خطبه‌های ائمه جمعه را مورد توجه مردم، روحانیون و مسئولان دانست و اظهار کرد: سنگر امام جمعه فرصت خوبی برای آگاهی دادن به مردم و جلب توجه مسئولان به مشکلات منطقه است.

وی با اشاره به اینکه خبرگزاری‌ها می‌توانند مشکلات جامعه را به صورت هدیه در اختیار مسئولان قرار دهند، تصریح کرد: خبرگزاری‌ها می‌توانند مشکلات و اشتباه‌های مردم را به صورت هدیه در اختیار آنها قرار دهند.

شیدایی شخصیت والای خبرنگاران در ارائه اخبار را تاثیرگذار خواند و یادآور شد: برقراری ارتباط ارواح پاک و بزرگ با مردم موجب انتقال پاکی‌ها به جامعه می‌شود.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به فعالیت خبرگزاری فارس، بیان کرد: خبرگزاری فارس یکی از رسانه‌های موفق و اثرگذار است و برای تمام دست‌اندرکاران این رسانه آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول