اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌ جنوبی خبر داد

تشکیل کارگروه تعامل رسانه‌ با روابط‌ عمومی‌ها در خانه مطبوعات

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات خراسان ‌جنوبی از تشکیل کارگروه بررسی راهکارهای تعامل بیشتر روابط‌ عمومی‌ها و رسانه‌های استان در خانه مطبوعات استان خبر داد.

تشکیل کارگروه تعامل رسانه‌ با روابط‌ عمومی‌ها در خانه مطبوعات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی استانداری خراسان ‌جنوبی، ابوالفضل نوفرستی در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان اظهار کرد: بعد از برگزاری انتخابات هیئت‌ مدیره جدید خانه مطبوعات استان دو کارگروه در این مجموعه تشکیل شده است.

وی گفت: کارگروه تخصصی بررسی راه‌های عملیاتی شدن شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رسانه‌های استان و کارگروه بررسی راهکارهای عملی برای افزایش تعامل بین رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها دو کارگروه مهمی است که در خانه مطبوعات استان تشکیل شده است.

رئیس خانه مطبوعات خراسان ‌جنوبی تصریح کرد: رسانه‌های استان باید با دقت‌نظر بیشتری در ارتباط با درج مطالبی که حاوی قضاوت و داوری است، عمل کنند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی خراسان ‌جنوبی نیز در این جلسه میزان انعکاس اخبار استان در رسانه‌های کشوری را نامطلوب توصیف کرد و افزود: بررسی راهکارهای مناسب برای رفع این مشکل نیز باید به صورت جدی در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

محمدابراهیم افشاری با بیان اینکه در بعد اطلاع‌رسانی، دولت مظلوم واقع شده است، گفت: نسبت به خدمات و اقدامات بسیار مناسبی که از سوی دولت نهم و دهم در استان و کشور صورت گرفته است باید اقدامات بهتری از سوی رسانه‌های استان به منظور اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی انجام شود.

وی مردم استان را مردمی خوب و نجیب توصیف کرد و افزود: رسانه‌های استان نیز رسانه‌هایی صادق و امانتدار هستند و باید راهکارهای افزایش همکاری بین رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی خراسان ‌جنوبی ادامه داد: برگزاری تورهای خبری با حضور نمایندگان رسانه‌های کشوری و اختصاص بیلبوردهای خاص در استان برای اطلاع‌رسانی خدمات دولت از دیگر اقدامات پیش‌ روی شورای اطلاع‌رسانی استان در سال جاری است.

رئیس اداره روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان‌ جنوبی نیز دراین جلسه با بیان اینکه اطلاع‌رسانی جریانی دوسویه است، گفت: در یک طرف این جریان رسانه‌ها و در دیگر سو مدیران روابط‌ عمومی و واسطه‌های خبری قرار دارند.

محمدعلی ایمانی با اشاره به فعال شدن شورای اطلاع‌رسانی در شهرستان‌های استان گفت: با توجه به تشکیل کمیته‌های زیرمجموعه شورای اطلاع‌رسانی استان، انتظار است کمیته‌ها فعال‌تر شده و نتیجه جلسات خود را به دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان ارسال کنند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول