اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

رسانه پاسخگو مطالبه مخاطب را ارجح بر همه چیز می‌داند

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: رسانه پاسخگو در تمام حوزه‌ها خواسته و مطالبه مردم را ارجح بر تمام موارد فردی و شخصی می‌داند.

رسانه پاسخگو مطالبه مخاطب را ارجح بر همه چیز می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابالحسن صادقی‌جهانی عصر امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه رسانه و موانع توسعه شبکه‌های ملی و منطقه‌ای در خلخال اظهار داشت: رسانه‌ای که بتواند پاسخگوی مطالبات حقیقی مردم باشد به یقین رسانه پویا، پرتحرک و بالنده است که اهداف نظام و ملت می‌تواند با حرکت رو به جلوی آن تحقق پیدا کند.

وی اهمیت موضوع برنامه‌سازی و کار در بخش فرهنگی را یادآور شد و تصریح کرد: ‌امروز در دنیا بزرگ‌ترین بنگاه‌های تولید اخبار و انتشار برنامه‌های ماهواره‌ای تلاش می‌کنند تا به هر نحوه ممکن مخاطب را به صورت ثابت پای گیرنده‌های خود داشته باشند که ما نیز نباید از این اصل غافل بوده و یا بخواهیم به مخاطب‌گریزی دامن بزنیم.

صادقی‌جهانی به 24 ساعته شدن برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اردبیل اشاره کرد و افزود: با این اقدام عدالت در تولید و پخش برنامه‌ها و اخبار در کل استان رعایت شده و همه ما بسته به نوع حوزه فعالیتی خود کوشا و جامع در صحنه حاضر هستیم.

این مسئول از برطرف شدن کاستی‌ها و مشکلات در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی شبکه استانی سبلان به مدت 24 ساعت هم به تنوع برنامه‌ها و هم علاقمندی مخاطبان به استقبال از برنامه‌های تولیدی افزوده شده است.

وی موضوع دیجیتالی کردن شبکه‌های مختلف صدا و سیما را یادآور شد و اضافه کرد: در برنامه پنج ساله دولت پوشش شبکه‌های یک، دو و سه به همراه شبکه‌های استانی مدنظر بود که در استان اردبیل این امر به صورت کامل محقق شده است.

به گزارش فارس، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل از تدارک صدا و سیمای مرکز اردبیل برای تولید و پخش برنامه‌های مناسبتی به ویژه ماه محرم اشاره کرد و ادامه داد: گروه‌های برنامه‌ساز از هم‌اکنون فعالیت‌های خود را دقیق و درست سازماندهی کردند تا در یک فرصت مناسب بتوان برنامه‌های متنوع و با محتوا را تولید و تقدیم علاقمندان و مخاطبان کرد.

در این نشست امام جمعه شهرستان خلخال نیز در سخنانی به اهمیت کار رسانه‌ها و محوریت صدا و سیما در امر اطلاع‌رسانی اشاره کرد و گفت: این افتخار بزرگی است که رسانه جمهوری اسلامی ایران در برابر غول رسانه‌ای استکبار ایستاده و موفق عمل می‌کند.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری افزود: تنوع شبکه‌های تلویزیونی و پوشش مناسب شهری و روستایی آن یک ظرفیت خوبی را برای عموم مردم و مخاطبان فراهم کرده است تا با دقت برنامه‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: به رغم آن که ایران اسلامی ما امروز مورد تهدید و هجمه نظام‌های استکباری است شایسته است با چنان قدرت و درک عمیق از مسایل فرهنگی و رسانه‌ای در صحنه حاضر باشیم تا حرکت دشمن در نطفه خفه شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول