اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان اردبیل:

اردبیل میزبان دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از گشایش و راه‌اندازی دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال اردبیل در تیرماه خبر داد.

اردبیل میزبان دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مسایل فرهنگی خانه‌های دیجیتال اردبیل اظهار داشت: سال گذشته در اردبیل شاهد افتتاح خانه‌های فرهنگ دیجیتال بودیم که 15 خانه فرهنگ دیجیتال نیز در طی سال جاری در اردبیل احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه چهار خانه دیجیتال در استان اردبیل آماده راه‌اندازی است، افزود: برای ایجاد مراکز و خانه‌‌های فرهنگ دیجیتال اعتبارات کلانی هزینه می‌شود که امیدواریم وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی با سیاست ارتقای فرهنگی جوانان این اعتبار را در اختیار ما قرار دهد.

شرفی خاطرنشان کرد: چهار خانه دیجیتال مذکور در شهرهای اردبیل، کوثر، سرعین و تازه‌کند راه‌اندازی خواهند شد.

این مسئول با اعلام اینکه یک مجتمع دیجیتال شهری نیز در مشگین‌شهر ایجاد می‌شود افزود: راه‌اندازی خانه‌های فرهنگ دیجیتال فرصت مناسبی برای استفاده بهتر از فضاهای مجازی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل یادآور شد: تلاش می‌کنیم علاوه بر تجهیز و فراهم کردن امکانات لازم در نحوه استفاده از ابزارهای دیجیتال فرهنگ‌سازی لازم صورت گیرد.

شرفی ادامه داد: مسئولان خانه‌های فرهنگ دیجیتال با معرفی هیئت امنای مساجد انتخاب می‌شوند که در این راستا اقدامات لازم برای ارائه خدمات اینترنتی پاک برای شهروندان و جوانان عملی می‌شود.

وی اظهار داشت: ایده ایجاد خانه‌های فرهنگ دیجیتال در دولت‌های نهم و دهم شکل گرفته و بر این اساس حمایت لازم از بخش دیجیتال و برپایی نمایشگاه‌های استانی انجام می‌شود که این موضوع در گذشته سابقه نداشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: همزمان با سراسر کشور در هفدهمین روز از تیرماه امسال شاهد برگزاری مسابقه بازی‌های رایانه‌ای در مجتمع فرهنگی و هنری فدک اردبیل خواهیم بود.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول