اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر همایش علمی حوزه، رسانه و ارتباطات خبر داد

ارسال 85 مقاله به دبیرخانه همایش «حوزه، رسانه و ارتباطات»

خبرگزاری فارس: دبیر همایش علمی حوزه، رسانه و ارتباطات از ارسال 85 مقاله علمی و تخصصی به دبیرخانه این همایش خبر داد.

ارسال 85 مقاله به دبیرخانه همایش «حوزه، رسانه و ارتباطات»

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام محسن ملک افضلی ظهر امروز در همایش حوزه، رسانه و ارتباطات با رویکرد بین‌الملل که در سالن همایش دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار کرد: پژوهشگاه بین‌المللی المصطفی بر اساس اهداف بین‌المللی خود اقدام به برگزاری همایش حوزه، رسانه و ارتباطات با رویکرد بین‌المللی کرده است.

وی خاطر نشان کرد: از سال گذشته فراخوان مقالات در سطح کشور اعلام و خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف متخصصان و پژوهشگران روبه‌رو شد.

دبیر همایش علمی حوزه، رسانه و ارتباطات ضمن ابراز خرسندی از استقبال چشمگیر طلاب از همایش حوزه، رسانه و ارتباطات گفت: با وجود اینکه بحث رسانه و ارتباطات در بین اندیشمندان و فضلای حوزوی دارای جایگاه مهم و گسترده‌ای نبود، ولی شاهد ارائه مقالات علمی از سوی فضلای حوزوی، استادان و محققان دانشگاهی بودیم.

وی با بیان اینکه 85 مقاله علمی و تخصصی به دبیرخانه همایش ارسال شد یادآور شد: از این تعداد 55 مقاله به مرحله دوم راه پیدا کرد و در نهایت 25 مقاله پذیرفته شد که از بین آنها هفت مقاله به عنوان مقاله برتر انتخاب شد.

ملک‌افضلی با اشاره به هیئت داوران همایش حوزه، رسانه و ارتباطات گفت: ابراهیم فیاضی، ناصر باهنر، سیدحسید شرف‌الدین، سعید امیرکاوه، ابراهیم شفیعی، علیرضا پویا، حمید میرخندان، سلمان رضوانی، ابوالقاسم ژرفا و احمد شهدادی هیئت داوران این همایش هستند.

وی عنوان داشت: جامعة المصطفی العالمیه متولی اصلی این همایش بوده و از همکاری نهادهای فرهنگی دیگر مانند مرکز پژوهش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی،پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی،حوزه علمیه قم، اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و معاونت بین‌الملل و پژوهش حوزه علمیه بهره‌ برده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول