اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر:

رسانه‌های غربی انتشار خبرهای دروغ و بدون منبع را آغاز کردند

خبرگزاری فارس: نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با بیان اینکه متاسفانه هنوز مهر مذاکرات بغداد میان ایران و 1+5 خشک نشده است که غربی‌ها فضاسازی منفی علیه کشورمان را آغاز کرده‌اند، گفت: غرب بازی باخته را دوباره تکرار نکند.

رسانه‌های غربی انتشار خبرهای دروغ و بدون منبع را آغاز کردند

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: ایران با رویکرد مثبت و با هدف تعامل با جهان وارد مذاکره جدید با 1+5 شده است.

وی تصریح کرد: حتی رسانه‌ها و کارشناسان غربی تاکید کرده‌اند که ایران در این مذاکرات با رویکرد مثبت و برای رسیدن به نقاط مشترک بیشتر حاضر شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم ادامه داد: برای رسیدن به نتایج مثبت در مذاکرات بغداد انتظار داشتیم که غربی‌ها نیز همین رویه را در پیش گیرند که متاسفانه شواهد این‌گونه نیست.

رسانه‌های غربی انتشار خبرهای دروغ و بدون منبع را آغاز کردند

کوثری در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه برخی رسانه‌های غربی مدعی شدند که کارشناسان آژانس در تاسیسات هسته‌ای ایران به شواهدی مبنی بر وجود اورانیوم غنی‌سازی شده بیش از 20 درصد دست‌یافته‌اند، گفت: رسانه‌ها در دست حاکمان کشورهای غربی در حقیقت وسیله‌ای برای پیشبرد اهداف آنها محسوب می‌شود و نقش اطلاع‌رسانی صرف را بازی نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه انتشار این اخبار یک روز پس از پایان مذاکرات بغداد با اهداف خاصی صورت گرفته است، گفت: به دلیل اینکه 1+5 به اهدافش در این مذاکرات دست پیدا نکرد، رسانه‌های غربی با هدف تاثیرگذاری در مذاکرات مسکو انتشار خبرهای دروغ را آغاز کرده‌اند.

کوثری خطاب به سران غرب گفت: این بازی‌ها طی یک دهه اخیر آزمایش شده و نتیجه‌ای هم برای شما نداشته است، پس بهتر است بازی باخته را دوباره تکرار نکنید.

ایران دست از حقوق مسلم هسته‌ای خود بر نمی‌دارد

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس در اسلامشهر مبنی بر اینکه مهم‌ترین دستاورد مذاکرات بغداد چه بود، گفت: برای ما مهم‌ترین دستاورد این است که بار دیگر بر حقوق مسلم خود ایستادگی کرده و به طرف‌های غربی پیام دادیم که تحت هیچ شرایطی از این حق دست‌ بر نخواهیم داشت.

کوثری در پایان تاکید کرد: تاکنون پافشاری ایران در این حوزه دستاوردهای بسیاری برای کشور داشته و توانستیم از حقوق خود با اقتدار دفاع کنیم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول