اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

نقش رسانه‌ها در پیگیری اهداف اشتغالزایی مهم است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقش رسانه‌ها در پیگیری اهداف اشتغالی و برنامه‌های کمیته اشتغال استان بسیار مهم و مؤثر است.

نقش رسانه‌ها در پیگیری اهداف اشتغالزایی مهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، اکبر نیکزاد عصر دوشنبه در اولین نشست کارگروه اقتصادی و اشتغال سال 91 کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید از رسانه‌های استان به منظور پوشش و همراهی مطلوب برنامه‌های اشتغالی در سال گذشته کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم و امیدواریم که در سال جاری نیز با همراهی بهتر اهداف کمیته اشتغال را پیگیری کنند.

وی در این خصوص تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در پیگیری اهداف اشتغال و برنامه‌های این کمیته در استان برای بهبود روند اجرایی بسیار تأثیرگذار بوده و امیدواریم این پیگیری‌های رسانه‌ای بیشتر هم شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اشتغال استان در سال گذشته عنوان کرد: سال 90 با پیشرفت‌های خوبی در زمینه اشتغال مواجه و موفق شدیم، با توجه به تعهد در ثبت 16 هزار و 503 شغل این میزان را افزایش داده و تعداد 17 هزار و 763 طرح ایجاد اشتغال استان را در سامانه رصد ثبت کنیم.

وی در خصوص عملکرد موفق در زمینه ایجاد اشتغال در استان افزود: بهترین دستگاه‌های اجرایی استان که در زمینه معرفی طرح‌های اشتغالی سال 90 عملکرد مطلوبی داشته‌اند در نشست این ماه شورای اداری استان از آنها تجلیل خواهد شد.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: متأسفانه برخی از بانک‌های عامل استان عملکرد ضعیفی در خصوص اعطای تسهیلات به طرح‌های اشتغالی داشتند و ما از فردا کل پرونده‌های معرفی شده از دستگاه‌های اجرایی استان به بانک‌ها را با حضور کارشناسان بانک‌های عامل و متقاضیان پیگیری خواهیم کرد تا دلیل ضعف این مهم در استان شناسایی شود.

نیکزاد یادآور شد: 72 درصد از تسهیلات اعطایی در زمینه اشتغال اجرایی شده و مابقی باید با نظارت بر تسهیلات پیگیری شوند که ببینیم این طرح با چه مشکلاتی در اجرا مواجه بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با تعیین هدف در توسعه اشتغال می‌توان انگیزه بیشتری در توسعه این مهم داشت و همه مسئولان باید در راستای این هدف تلاش خود را انجام دهند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول