اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تویسرکان:

اردوهای هجرت بستر کاربردی تحقق شعار سال هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار تویسرکان اردوهای هجرت 3 را بستری کاربردی برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست.

اردوهای هجرت بستر کاربردی تحقق شعار سال هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حسن رضانیا بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی طرح هجرت 3، اظهار داشت: تفکر ناب جهادی و تلاش‌های خالصانه فعالان این عرصه و نیز انتقال و تبادل تجربیات به دست آمده از اجرای اردوها در مناطق محروم کشور بین گروه‌های جهادی خودباوری را در اجتماع نهادینه می‌کند.

 وی فرهنگ‌سازی را زیربنای گسترش توسعه جهاد و جهادگری در حوزه‌های مختلف دانست و افزود: همه دستگاه‌های عامل باید با تعامل و هم‌اندیشی در این حوزه از فعالیت به ویژه سازمان آموزش و پرورش در راستای اشاعه معنویات و تأمین نیازهای معنوی در قالب برنامه‌های فرهنگی تلاشی مضاعف را در رویکرد فعالیتی خود قرار دهند.

فرماندار تویسرکان در خصوص طرح هجرت ادامه داد: ایجاد و تقویت حس مسئولیت‌پذیری در بین افراد، ایجاد روحیه جهادی، پرکردن اوقات فراغت جوانان، دستیابی به خودباوری و استقلال و کسب مهارت‌های زندگی در میان آنها از مهم‌ترین رهاوردهای برگزاری طرح هجرت 3 است.

وی به کارگیری توان و استعدادهای جوانان را امری ضروری برشمرد و افزود: برنامه‌ریزی مدون برای دوره بالندگی جوانان نقشی اثرگذار دارد به نحوی که در این برهه زمانی فرد جایگاه واقعی توانمندی‌های خود را می‌شناسد.

رضانیا بابیان اینکه کیفی‌سازی خدمات فرهنگی، عمرانی، بهداشتی و استحکام ریشه‌های انقلاب در دورترین روستاهای محروم کشور فلسفه حرکت‌های جهادی است، اذعان داشت: طرح " اردوی هجرت " سبب شکوفایی خلاقیت و ابتکار جوانان در قالب فعالیت گروهی می‌شود و جوانان در طول اجرای این طرح به خودباوری می‌رسند.

وی یکی از ملاک‌های ارزشیابی دستگاه‌ها را مشارکت فعالانه در امر سازندگی و محرومیت‌زدایی در بحث اردوهای هجرت 3 بسیج سازندگی خواند و اظهار داشت: پس از ارزیابی عملکرد توسط ستاد، مدیران فعال و تأثیرگذار در این عرصه به سفر حج عمره اعزام خواهند شد.

فرماندار تویسرکان اردوهای هجرت 3 را بستری کاربردی برای تحقق شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست و تأکید کرد: اجرای کارشناسانه طرح اردوهای هجرت 3 در چارچوب برنامه دقیق نقشی اثربخش و مضاعف در تحقق شعار امسال در همه عرصه‌ها خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه رویکرد بسیج سازندگی در راستای توسعه و غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان به صورت هدفدار، پایدار و همه‌جانبه، عدالت‌محور به محرومیت‌زدایی گرایش محسوسی داشته و دارد، تصریح کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی در اردوهای جهادی، جلوه‌ای از زیبایی‌های انقلاب، انتقال ارزش‌های اولیه نظام مقدس و تفکر جهادی به نسل آینده است.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان نیز با اشاره به اینکه استقرار تفکر بسیجی در سازندگی و عمران به عنوان یک باور حقیقی، پیش برنده و سازنده گامی بزرگ در راستای موفقیت‌ها است، افزود: هر روز که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، بسیج زنده، پرشور و پایدارتر از گذشته شده و فعالیت‌هایش در حوزه‌های مختلف جامعه بیشتر تبلور و عینیت یافته است.

عسگر مجیدی گفت: به کارگیری نیروها برای کمک به سازندگی و محرومیت‌زایی در عرصه‌های متفاوت در قالب اردوهای 15 روزه است که متشکل از دانش‌آموزان و دانشجویان، با همکاری بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی صورت می‌گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه 94 هزار و 639 نفر ـ روز فعالیت در عرصه‌های مختلف کار و تلاش در سطح شهرستان در سال 90 صورت گرفته است، اضافه کرد: رویکرد ما در فعالیت‌های فرهنگی استفاده از ظرفیت و توان طلاب بسیجی جوان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول