اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزوین:

خانه مهر بازنشستگان آموزش و پرورش قزوین احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزوین گفت: خانه مهر این کانون با مساحت دو هزار و 500 متر مربع با هدف ارتقای امکانات رفاهی، تفریحی و خدماتی بازنشستگان در سال جاری احداث می‌شود.

خانه مهر بازنشستگان آموزش و پرورش قزوین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا شفاهی در همایش تجلیل از پیشکسوتان معلمان متولدین سال‌های 1322-1323 استان قزوین که در آمفی‌تئاتر شهید رجایی تربیت معلم قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خانه مهر بازنشستگان آموزش و پرورش قزوین امسال در بلوار آزادگان، روبه‌روی صدا و سیمای استان در پارک آفرینش احداث می‌شود تا با بهره‌برداری از این خانه، بازنشستگان آموزش و پرورش بتوانند از امکانات رفاهی و تفریحی مطلوب آن برخوردار شوند.

وی احداث خانه مهر را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزوین عنوان و بیان کرد: برای احداث این خانه با شهرداری و اعضای شورای شهر قزوین جلسات متعددی برگزار و آنان نیز از اجرای این طرح در قزوین حمایت کردند تا عملیات اجرای خانه مهر در قزوین نیز سریع‌تر انجام شود.

این مقام مسئول یادآور شد: نمایندگان کانون بازنشستگان آموزش و پرورش قزوین، زمین خانه مهر را از مدیرعامل پی‌ریز عمران و ساختمان تحویل گرفتند تا عملیات احداث این پروژه آغاز شد.

شفاهی با بیان اینکه برنامه‌های کانون بازنشستگان آموزش و پرورش قزوین بر اساس سیاست‌گذاری‌های تدوین‌شده آموزش و پرورش اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: مسئولان کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزوین تلاش می‌کنند تا با اجرای برنامه‌های این کانون، رفاه معلمان بازنشسته را بهتر تأمین کنند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا عملیات اجرایی خانه مهر قزوین با سرعت بیشتری انجام شود تا خانه مهر برای بازنشستگان آموزش و پرورش، هرچه سریع‌تر احداث شود.

شفاهی با اشاره به اینکه بیمه طلایی معلمان بازنشسته از یکم دی ماه سال گذشته، آغاز و در تاریخ پایان فروردین سال جاری به اتمام رسیده است، عنوان کرد: این طرح به مدت چهار ماه برای معلمان بازنشسته اجرایی شده و هم‌اکنون مسئولان نیز تصمیمات جدیدی برای بیمه جدید آن اتخاذ می‌کنند که در صورت نهایی شدن این تصمیمات، اجرایی می‌شود.

مدیر کانون بازنشستگان آموزش‌ و پرورش استان قزوین اضافه کرد: معلمان بازنشسته می‌توانند از مزایا و امتیازات خدماتی بیمه آتیه‌سازان به عنوان بیمه تکمیلی درمان استفاده کنند.

وی تأکید کرد: کانون بازنشستگان آموزش‌ و پرورش استان قزوین از معلمان بازنشسته تشکیل شده که با همت مضاعف، برنامه‌های خدماتی و رفاهی معلمان بازنشسته را پیگیری کرده تا بتوانند رفاه آنان را با کیفیت مطلوب‌تری دنبال کنند.

شفاهی با بیان اینکه ارتقای امکانات تفریحی معلمان بازنشسته از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون است، تصریح کرد: کانون بازنشستگان آموزش و پرورش استان قزوین با انعقاد قرارداد مسافرتی و تفریحی سالم با شرکت‌های ایرانگردی و جهانگردی، امکانات مسافرتی و تفریحی بازنشستگان این اداره را فراهم می‌کند.

وی بیان کرد: هر بازنشسته با پرداخت 150 هزار تومان می‌تواند دو مرتبه از یارانه امکانات مسافرتی و تفریحی این کانون استفاده کند.

شفاهی خاطرنشان کرد: شرکت ایرانگردی و گردشگری امکانات اسکان را با تخفیف 40 درصد و غذا را با 20 درصد در اختیار معلمان بازنشسته قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: خدمت‌رسانی به معلمان بازنشسته، افتخار بزرگی است که امیدواریم بتوانیم این خدمت‌رسانی را با کیفیت مطلوب‌تری به این بزرگان ارائه دهیم.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول