اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان مبارکه:

دبیران آموزش و پرورش مبارکه مهارت‌های احیای قلبی ریوی را فرا گرفتند

خبرگزاری فارس: مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرستان مبارکه گفت: دبیران آموزش و پرورش شهرستان مبارکه ضمن شرکت در دوره‌های آموزشی طرح بها با مهارت‌های احیای قلبی‌ریوی آشنا شدند.

دبیران آموزش و پرورش مبارکه مهارت‌های احیای قلبی ریوی را فرا گرفتند

ایرج ابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: واحد آموزش مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان مبارکه با برگزاری دوره‌های آموزشی احیای قلبی ریوی در قالب طرح بها (بسیج همگانی احیا) برای 43 نفر از دبیران آموزش و پرورش این شهرستان، آنها را با اصول اولیه‌ احیا در مواقع ضروری آشنا کرد.

وی افزود: این دوره‌ی آموزشی پس از اطلاع‌رسانی از سوی فرمانداری، به درخواست آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

مسئول امور پایگاه‌های اورژانس پیش ‌یمارستانی شهرستان مبارکه اضافه کرد: شرکت کنندگان در این دوره‌ آموزشی از معلمان دارای مدارک دانشگاهی فوق‌دیپلم و کارشناسی بودند که در قالب دو گروه 18 و 25 نفری به یادگیری مهارت‌های احیای قلبی‌ریوی پرداختند.

وی با اشاره به اینکه دوره‌ یاد شده در قالب آموزش تئوری و عملی به صورت رایگان برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره‌ آموزشی، پمفلت‌های آموزش طرح بها و کتاب‌های اصول آشنایی با کمک‌های اولیه نیز در میان شرکت‌ کنندگان توزیع شد.

ابوطالبی یادآور شد: این دوره‌ آموزشی با مربیگری علمدار فروغی، کارشناس پرستاری فوریت‌های پزشکی و در محل ساختمان آموزش و پرورش شهرستان مبارکه برگزار شد.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول